Gå til innhold

Lithium og slanking?

Anbefalte innlegg

Angel_Butterfly
Skrevet

Jeg har stått på Lithium en stund nå, i ca. 6 mnd. Men har lagt på meg en god del. Fikk bl.a. lavt stoffskifte, og fikk starte på Levaxin, men vekten fortsatte å være høy. Har lagt på meg 10 kg. Og det er veldig trassig. Jeg hørte fra noen at en ikke måtte gå på slankepiller når en står på Lithium, stemmer dette? Er det ikke noen sort som kan kombineres? Jeg må nemlig ned i vekt, føler meg helt grusom.

Skrevet

Hei, jeg la også på meg av litium i starten. Tror dette var mye væskeoverskudd.

Etterhvert som jeg ble stabil på en dose over tid, ble det lettere å gå ned i vekt.

Du må spørre legen din før du starter med slankepiller eller andre reseptfrie piller. Dette fikk ihvertfall jeg beskjed om.

For meg har det så stor betydning å slippe disse stadige svingningene,at jeg bærer noen kilo ekstra med glede :-)

Skrevet

Begynte bruke kortet mitt på treningssenteret, og gikk ned 18 kg da jeg begynte på litium

:)

Angel_Butterfly
Skrevet

Hei, jeg la også på meg av litium i starten. Tror dette var mye væskeoverskudd.

Etterhvert som jeg ble stabil på en dose over tid, ble det lettere å gå ned i vekt.

Du må spørre legen din før du starter med slankepiller eller andre reseptfrie piller. Dette fikk ihvertfall jeg beskjed om.

For meg har det så stor betydning å slippe disse stadige svingningene,at jeg bærer noen kilo ekstra med glede :-)

Det er sant... Det er en stor lettelse å gå på denne medisinen... jeg fikk et nytt liv... Men jeg trener og jeg spiser riktig, så skjønner ikke hvorfor det er 10 kg +...

takk for svar:)

Skrevet

Det er sant... Det er en stor lettelse å gå på denne medisinen... jeg fikk et nytt liv... Men jeg trener og jeg spiser riktig, så skjønner ikke hvorfor det er 10 kg +...

takk for svar:)

muskler?

hvis du trener og muskler veier mer enn fett :)

hva trener du?

Jeg trente hard aerobics/spinning/step 5 ganger i uka

ble så slank så :)))

men skremmende å høre at du skal ha gått opp 10 kg i fett selv ved trening og bra kosthold???

kanskje du har for liten dose levaxin?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...