Gå til innhold

Jeg er for syk til å bli innlagt på psykiatrisk.

Anbefalte innlegg

Gjest annakathrina
Skrevet

Jeg har gått til flere leger, psykologer, og psykiatre og psykepleiere. Og de mener at det er for tøft for meg å bli innlagt pga. mange folk og forandring ol. Jeg har veldig sterk angst, depresjon og asperger. Og jeg er redd for mange mennesker og forandring ol. Jeg har vært innlagt men det var fordi jeg skulle ha utredning. Og under den siste innleggelsen fikk jeg asperger syndrom diagnosen. Og da ville de ikke legge meg inn fordi de så at jeg fikk økt angst og ble dårligere av det. Men hvordan kan jeg bli bedre av angst og depresjon da? Blir de med asperger syndrom automatisk hindret i å bli innlagt? Jeg har gått i terapi omtrent hele livet og prøvd flere medisiner. Er nå også under utredning på poliklinikken om at jeg også kanskje har adhd i tillegg. De har en mistanke om adhd også.

Er det sånn at med en gang en person får asperger syndrom diagnosen så blir man avvist fremtidige innleggelser på psykiatrisk?

Hvordan behandles sånne som meg da?

Skrevet

Du er nok ikke for syk til å bli innlagt, men kanskje kjenner de deg såpass godt at en innleggelse ikke vil ha noe positiv nytteverdi for deg?

Jeg kan skrive under på at en kan bli dårligere av å være innlagt.... En kan bli behandlet poliklinisk også... Men da må du gjerne mase deg fram til riktig hjelp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...