Gå til innhold

Uinteressert i livet - hva gjør man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ingenting som virkelig interesserer meg. Føler at livet bare består av å fylle dagene med noe. Jeg har ikke noen sterke interesser som stikker seg ut. Hva gjør man med det? Har prøvd cipralex ca. ett år uten forandring av livssituasjon og følelser.

Gjest ut på tur aldri sur :)
Skrevet

Jeg lærte av behandleren min at man må bygge opp interresser igjen når man har vært syk lenge. Så kommer lysten etterhvert. Så man må bare bestemme seg for faste ting å gjøre og holde på det. Funket på meg.

Skrevet

Jeg lærte av behandleren min at man må bygge opp interresser igjen når man har vært syk lenge. Så kommer lysten etterhvert. Så man må bare bestemme seg for faste ting å gjøre og holde på det. Funket på meg.

Hvilke aktiviteter gjorde du?

Skrevet

har litt samme problem som deg. Har ingen interresser, og ønsker at jeg hadde det. Hadde vært så kjekt å få litt innhold i dagen -og om det var noe koselig i tillegg hadde jo vært bra...!

(beklager at jeg ikke har svar på spørsmålet ditt -er bare litt i samme båt her...)

Gjest ut på tur aldri sur :)
Skrevet

Hvilke aktiviteter gjorde du?

Jeg begynte å gå i skogen. Gikk hver dag jeg da siden jeg har anledning til det. Og begynte å svømme 3 ganger pr uke. På vinteren har jeg begynt så smått med ski på bena. I sommer har jeg badet i skogsvann rundt her jeg bor nesten hver dag. Senest i går. Og jeg er blitt kjempehekta på alt jeg driver med. Det er gøy!!

Du må jo finne på noe som du tror kan bli ok for deg. Teater, konserter, treningssenter, scrapping, foto osv. Men har tro på å gjøre det jevnlig. Sette av tid til det og ikke legge lista for høyt med en gang. Det er uendelig med muligheter.

Gjest Takk til deg
Skrevet

Jeg begynte å gå i skogen. Gikk hver dag jeg da siden jeg har anledning til det. Og begynte å svømme 3 ganger pr uke. På vinteren har jeg begynt så smått med ski på bena. I sommer har jeg badet i skogsvann rundt her jeg bor nesten hver dag. Senest i går. Og jeg er blitt kjempehekta på alt jeg driver med. Det er gøy!!

Du må jo finne på noe som du tror kan bli ok for deg. Teater, konserter, treningssenter, scrapping, foto osv. Men har tro på å gjøre det jevnlig. Sette av tid til det og ikke legge lista for høyt med en gang. Det er uendelig med muligheter.

Hei. Det var et positivt og hyggelig innlegg.

Skrevet

Jeg går jevnlig på treningssenter og er med på gruppetrening; aerobic og spinning. Det har jeg glede av, og jeg synes det virker oppbyggende både psykisk og fysisk. Kanskje greier jeg å få orden på kostholdet etterhvert også og bygge opp andre interesser.

Skrevet

har litt samme problem som deg. Har ingen interresser, og ønsker at jeg hadde det. Hadde vært så kjekt å få litt innhold i dagen -og om det var noe koselig i tillegg hadde jo vært bra...!

(beklager at jeg ikke har svar på spørsmålet ditt -er bare litt i samme båt her...)

Hva med å begynne å gå på treningssenter eller å trene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...