Gå til innhold

Seponering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Siden i sommer har jeg gradvis trappet ned på Cipralex, Wlbutrin og Seroquel. Fra og bruke 800 mg. seroquel, 300 mg Welbutrin og 10 mg Cipralex, er jeg nå nede i 150 mg Wlbutrin og 200 mg Seroquel. Siste Cipralex tok jeg for litt over en uke siden.

Jeg har den siste tiden følt meg veldig sliten, irritabel, sint og sur, lei meg osv., og og det kan ha sine grunner, men også skjelven og trøtt. Kan det være naturlige årsaker til at jeg tilfeldigvis har det slik nå, eller kan det være noe med medisinene.

En spesiell sommer og arbeidspress er det jeg vil legge skylda på, men som noen sier til meg, spesielt min mann: kanskje det også kan være andre årsaker.

Kan du hjelpe meg med svar på dette?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg tror at dette har gått alt for raskt. Slik nedtrapping ender nesten alltid dårlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...