Gå til innhold

Hva med trening...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett meg nødt til og være hjemme fra jobb noen dager for jeg føler med "dønn" sliten. Håpet at noen få dager hjemme ville hjelpe på, og at jeg kanskje kunne unngå sykmelding. Jeg er med i ett treningsopplegg gjennom kommuna, og mitt dilemma er nå at kan jeg fortsatt prøve og gå på trening selvom jeg har vært hjemme fra jobb. Har blitt lært opp til at er mang hjemme så skal man holde seg hjemme. Men samtidig så er det jo meningen at denne treningen kanskje skal hjelpe på depresjon og få mer overskudd. Dette blir så motstriden. Hva gjør jeg?

Skrevet

Gå på trening! Du viser ansvar ved å følge opp treningen selv om du føler deg kjørt og derfor ikke kommer deg på jobb.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Når en holder seg hjemme fra jobb grunnet sykdom, skal alt som kan gjøre en bedre igjen prioriteres. Trening er en slik aktivitet. Det kan sammenlignes med å ta medisinen sin.

Skrevet

Du bør IKKE dra på trening når du er borte fra jobb, det tar seg ikke ut, vil bli lagt merke til og snakket om.

Gjest dårlig forslag
Skrevet

Du bør IKKE dra på trening når du er borte fra jobb, det tar seg ikke ut, vil bli lagt merke til og snakket om.

Ja, for det er jo det verste som kan skje, at noen prater om en. Selvsagt kan en trene selv om en ikke er på jobb så lenge det er med på å bringe helsa fremover.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...