stillheten Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Jeg har sett meg nødt til og være hjemme fra jobb noen dager for jeg føler med "dønn" sliten. Håpet at noen få dager hjemme ville hjelpe på, og at jeg kanskje kunne unngå sykmelding. Jeg er med i ett treningsopplegg gjennom kommuna, og mitt dilemma er nå at kan jeg fortsatt prøve og gå på trening selvom jeg har vært hjemme fra jobb. Har blitt lært opp til at er mang hjemme så skal man holde seg hjemme. Men samtidig så er det jo meningen at denne treningen kanskje skal hjelpe på depresjon og få mer overskudd. Dette blir så motstriden. Hva gjør jeg? 0 Siter
frosken Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Gå på trening! Du viser ansvar ved å følge opp treningen selv om du føler deg kjørt og derfor ikke kommer deg på jobb. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Når en holder seg hjemme fra jobb grunnet sykdom, skal alt som kan gjøre en bedre igjen prioriteres. Trening er en slik aktivitet. Det kan sammenlignes med å ta medisinen sin. 0 Siter
Gjest dfgv Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Du bør IKKE dra på trening når du er borte fra jobb, det tar seg ikke ut, vil bli lagt merke til og snakket om. 0 Siter
Gjest dårlig forslag Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Du bør IKKE dra på trening når du er borte fra jobb, det tar seg ikke ut, vil bli lagt merke til og snakket om. Ja, for det er jo det verste som kan skje, at noen prater om en. Selvsagt kan en trene selv om en ikke er på jobb så lenge det er med på å bringe helsa fremover. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.