Gå til innhold

NHD; Cipralex + Omega-3 = ?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke problem
Skrevet

SSRI kan godt kombineres med omega 3.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er en fin kombinasjon :-)

Skrevet

Omega 3 inngår i det som er normalt kosthold. SKulle det være farlig å kombinere laks med cipralex, hehe?

Bra svar he, he ;)

Skrevet

Omega 3 inngår i det som er normalt kosthold. SKulle det være farlig å kombinere laks med cipralex, hehe?

Så de med hjerteproblemer som tar Marevan skal heller ikke kunne spise fisk mener du?

Kosttilskudd har mye høyere konsentrasjoner av Omega-3. For å få i seg samme dose som i et normalt kosttilskudd må man ofte spise kilosvis med fisk.

Skrevet

Så de med hjerteproblemer som tar Marevan skal heller ikke kunne spise fisk mener du?

Kosttilskudd har mye høyere konsentrasjoner av Omega-3. For å få i seg samme dose som i et normalt kosttilskudd må man ofte spise kilosvis med fisk.

Hva heter preparat du bruker? Jeg synes det smaker harsknet tran av alt jeg kjøper. Lurer virkelig på om disse pillene er så sunne som de sier. Noen fortalte meg at denne "oljen" kommer fra Sør-Amerika og at det er bare juks?

Skrevet

Hva heter preparat du bruker? Jeg synes det smaker harsknet tran av alt jeg kjøper. Lurer virkelig på om disse pillene er så sunne som de sier. Noen fortalte meg at denne "oljen" kommer fra Sør-Amerika og at det er bare juks?

Pikasol Omega-3, reflux-sikker. Kapsler, dosering 2 stk pr dag. Blå boks med hvitt lokk og gul skrift. Smaker peppermynte.

Skrevet

Pikasol Omega-3, reflux-sikker. Kapsler, dosering 2 stk pr dag. Blå boks med hvitt lokk og gul skrift. Smaker peppermynte.

Okey, takk skal du ha :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...