RedakTom Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 http://www.dinside.no/841880/omega-3-%2B-medisin-%3D-ikke-bra Kan Cipralex være uheldig å kombinere med Omega-3? Vet at Escitalopram reagerer negativt i forhold til Johannesurt fra før.. 0 Siter
Gjest ikke problem Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 SSRI kan godt kombineres med omega 3. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Det er en fin kombinasjon :-) 0 Siter
Gjest dfgfg Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Omega 3 inngår i det som er normalt kosthold. SKulle det være farlig å kombinere laks med cipralex, hehe? Bra svar he, he 0 Siter
RedakTom Skrevet 25. august 2010 Forfatter Skrevet 25. august 2010 Omega 3 inngår i det som er normalt kosthold. SKulle det være farlig å kombinere laks med cipralex, hehe? Så de med hjerteproblemer som tar Marevan skal heller ikke kunne spise fisk mener du? Kosttilskudd har mye høyere konsentrasjoner av Omega-3. For å få i seg samme dose som i et normalt kosttilskudd må man ofte spise kilosvis med fisk. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Så de med hjerteproblemer som tar Marevan skal heller ikke kunne spise fisk mener du? Kosttilskudd har mye høyere konsentrasjoner av Omega-3. For å få i seg samme dose som i et normalt kosttilskudd må man ofte spise kilosvis med fisk. Hva heter preparat du bruker? Jeg synes det smaker harsknet tran av alt jeg kjøper. Lurer virkelig på om disse pillene er så sunne som de sier. Noen fortalte meg at denne "oljen" kommer fra Sør-Amerika og at det er bare juks? 0 Siter
RedakTom Skrevet 25. august 2010 Forfatter Skrevet 25. august 2010 Hva heter preparat du bruker? Jeg synes det smaker harsknet tran av alt jeg kjøper. Lurer virkelig på om disse pillene er så sunne som de sier. Noen fortalte meg at denne "oljen" kommer fra Sør-Amerika og at det er bare juks? Pikasol Omega-3, reflux-sikker. Kapsler, dosering 2 stk pr dag. Blå boks med hvitt lokk og gul skrift. Smaker peppermynte. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Pikasol Omega-3, reflux-sikker. Kapsler, dosering 2 stk pr dag. Blå boks med hvitt lokk og gul skrift. Smaker peppermynte. Okey, takk skal du ha 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.