Gjest winda Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 En lege sa engang til meg at jeg ikke måtte bruke kosttilskudd når jeg bruker litium. Gjelder dette også for krom? Vitamintilskudd er vel ikke farlig? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Etter min kunnskap går dette helt bra, selv om jeg må tillegge at ved normalt kosthold er kost. og vitamintilskudd helt unødvendig. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Etter min kunnskap går dette helt bra, selv om jeg må tillegge at ved normalt kosthold er kost. og vitamintilskudd helt unødvendig. Jeg er så sliten og i dårlig form for tiden, konsentrasjon og hukommelse på bånn. Tenker kanskje at jeg mangler noe. Det er jo litt vanskelig å få sjekket sånne ting også, kan jo egenlig skyldes ganske mye. Som at stoffskiftet blir lavere, at jeg er bipolar og svinger, og sikkert mye mere. Spiser jo normal kost, så sånn sett er det kanskje ikke noe mangel på noe nei. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Jeg er så sliten og i dårlig form for tiden, konsentrasjon og hukommelse på bånn. Tenker kanskje at jeg mangler noe. Det er jo litt vanskelig å få sjekket sånne ting også, kan jo egenlig skyldes ganske mye. Som at stoffskiftet blir lavere, at jeg er bipolar og svinger, og sikkert mye mere. Spiser jo normal kost, så sånn sett er det kanskje ikke noe mangel på noe nei. Bruk heller de pengene på noe som er til glede for deg :-) 0 Siter
Gjest winda Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Bruk heller de pengene på noe som er til glede for deg :-) Et veldig fornuftig råd, antar jeg :-). Har egentlig ikke så stor tro på slike ting selv heller, men i "nøden spiser fanden fluer". :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.