Gjest venter på ledig nick Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Jeg har nå gått på Lamictal et halvt år og har nå fått kløe og noe slags blemmer på huden. Det samme skjedd når jeg gikk på Lamictal for noen år siden. Er dette farlige bivirkninger? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Nei, det er ikke svært bekymringsfullt. Tross dette synes jeg at du skal få fastlegen til å se på det i løpet av noen uker. 0 Siter
Gjest EUPF58 Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Er ikke det salve til huden? Det er vel ikke tabletter,og har kanskje ikke noe i psykiatri å gjøre men på almen kanskje? 0 Siter
Gjest jjjjh Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Er ikke det salve til huden? Det er vel ikke tabletter,og har kanskje ikke noe i psykiatri å gjøre men på almen kanskje? Lamictal er en medisin som er stemningsstabiliserende og som brukes av de som har bipolaritet, blant annet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.