Gjest kanskje jeg ikke søkte riktig Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Vil prøvesvaret på Litium være falsk høyt når man til vanlig inntar masse væske(med masse mener jeg flere liter pga tørste) på kvelden etter inntak av meds, på natta og på morgenen - og denne gangen måtte møte helt fastende pga noen andre prøver som skulle tas i samme slengen? Jeg spurte hun i resepsjonen om å skrive en liten notis til legen sånn at det kanskje kunne tas med når medsa skulle vurderes, men det var hun lite villig til(hu skrev tilslutt da) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Det kan utgjøre litt, og det bør tas med i betraktning når en vurderer svaret. 0 Siter
Gjest kanskje jeg ikke søkte riktig Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Det kan utgjøre litt, og det bør tas med i betraktning når en vurderer svaret. Tusen takk for svar, da gjorde jeg ingenting galt i alle fall! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.