Gå til innhold

Vet ikke om jeg burde være smigret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...eller fornærmet...

...over å bli spurt etter leg i dag. (er jo faktisk 29!!!).

Gjest good for u
Skrevet

He he. Jeg har blitt spurt kanskje ti ganger som 31 åring, til og med da jeg skulle kjøpe røyk på Rema. Tror jeg ble mest smigret :-)

Skrevet

La skjegget gro!

da tror jeg ihvertfall jeg vil bli spurt om leg...!

(kvinne 29...!;)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg velger å bli smigret jeg :-)

Jeg blir ofte spurt, fyller snart 28. Til og med på pub med 18-årsgrense hvor vi var en stor gjeng, jeg var langt fra yngst, men bare jeg ble stoppet. Da velger jeg å bli smigret jeg, mye bedre det enn å bli fornærmet ;-)

Skrevet

Jeg blir ikke smigret, egentlig. Er 28 år gammel og har to barn - ofte MED meg når de spør. Jeg føler det som om de sier at jeg ser ut som en 17 år gammel barnepasser og ikke en mamma.

Kanskje jeg gjør det. Liker jeans og joggesko...

Gjest Lotus77
Skrevet

Haha det ble jeg også da jeg var 29, det verste var at hun som spurte knapt var gammel nok selv hehe :)

Skrevet

Føl deg smigret du. Er lenge siden jeg ble spurt om leg. Derimot var jeg for en stund siden sammen med min søster og vi sto og diskuterte en ting. Sto en mann bak oss og med ett kom han bort til oss, blunket til min søster og sa: -Hør på ho mor, du. Må medgi at jeg følte meg dypt fornærmet alle den stund hun bare er seks år yngre enn meg. Trøster meg med at han nok hadde startet lørdagskvelden litt tidlig og ikke var helt klar i toppen.

Skrevet

Bli smigret du.:) Selv visste jeg ikke helt hvordan jeg skulle ta det, da jeg ble spurt om leg. på polet som 36-åring. Ble vel nesten like sjokkert som da jeg kjøpte sprit som 17-åring og ikke ble spurt om leg. ;)

Gjest verinoca
Skrevet

Jeg ble spurt om leg da jeg kjøpte vin i fjor sommer. Da var jeg straks 32...

Hehe, ble veldig smigret der og da, men kom på etterpå at det faktisk betyr at han lurte på om jeg var 17... Nesten halvparten av hva jeg er. Ikke fullt så smigrende....

Jaja, det fins verre ting ;-)))

Skrevet

Ingen grunn til å bli fornærmet, de er forpliktet til å spørre alle opp til 25 år eller noe sånt, og det er virkelig ikke så lett. Mange som f.eks. selger øl i dagligvaren, har bare såvidt fylt 18 selv, og er redde for å bli "tatt" i å spørre for sjelden (det er kontrollører ute for å sjekke sånt, og de kan miste jobben på det).

Hvis du trenger noe å le av, ta en titt her:

http://vilduhapose.blogspot.com/2010/06/flere-legitimasjonshistorier.html

(Bla gjerne litt i bloggen, noen av de morsomste innleggene er fra 2009.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...