Gjest tema Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Er det korrekt at kvinner er mer emosjonell enn menn og at menn gir mer faen? 0 Siter
Sør Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Alle, noen, mange? For alle emosjoner? For fotball, barenefødsler, osv? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Hehe, vi er kanskje forskjellige på hvordan vi takler forskjellige utfordringer som f.eks. sterke følelser og smerter. Imidlertid tror jeg ikke det ene kjønnet er sterkere enn det andre - jeg tror vi har hver våre områder, men selvsagt også så store individuelle variasjoner at det er komplett umulig å si noe totalt kategorisk her. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 På gruppenivå er der korrekt. 0 Siter
Gjest YotoHama Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Det er en grunn til at selvmordsraten er høyre hos menn. Selv tror jeg menn har et rikt følelsesliv innvendig, men mye tør de aldri å vise utad.. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Jeg tror det er noe i det, sånn rent generelt. Og at vi kvinns henger oss mer opp i detaljer og bagateller enn menn. På godt og vondt, og så utfyller vi jo hverandre. ;-) 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Alle, noen, mange? For alle emosjoner? For fotball, barenefødsler, osv? Med vennlig hilsen Totalt sett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.