Gå til innhold

Noen som har brukt Campral her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan virket den i så fall for deg? Var/er det effektivt?

Jeg vurderer svært sterkt å be om å få det, men det ville være interessant med andres erfaring siden det er så dyrt.

Fortsetter under...

Gjest Sørøst
Skrevet

Det tviler jeg på. Da hadde jeg fått svar på om den var på blå resept.

Skrevet

Vet om en alkoholiker som takket nei, fordi en lege sa det ville ta et år før effekten slo til... Synes det hørtes sprøtt ut.

Gjest Sørøst
Skrevet

Vet om en alkoholiker som takket nei, fordi en lege sa det ville ta et år før effekten slo til... Synes det hørtes sprøtt ut.

1. år? Det må være feil!

Skrevet

Da er det vel ikke noe vits i!!!

NHD skrev til meg at han personlig mente at medikamentet var alt for lite brukt!

Om denne alkoholikeren takket nei, så var det kanskje andre grunner han ikke ville snakke for høyt om bak det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...