Gjest Nerda Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Hvordan virket den i så fall for deg? Var/er det effektivt? Jeg vurderer svært sterkt å be om å få det, men det ville være interessant med andres erfaring siden det er så dyrt. 0 Siter
Gjest Sørøst Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Det tviler jeg på. Da hadde jeg fått svar på om den var på blå resept. 0 Siter
rose23 Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Vet om en alkoholiker som takket nei, fordi en lege sa det ville ta et år før effekten slo til... Synes det hørtes sprøtt ut. 0 Siter
Gjest Sørøst Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Vet om en alkoholiker som takket nei, fordi en lege sa det ville ta et år før effekten slo til... Synes det hørtes sprøtt ut. 1. år? Det må være feil! 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Vet om en alkoholiker som takket nei, fordi en lege sa det ville ta et år før effekten slo til... Synes det hørtes sprøtt ut. Da er det vel ikke noe vits i!!! NHD skrev til meg at han personlig mente at medikamentet var alt for lite brukt! Om denne alkoholikeren takket nei, så var det kanskje andre grunner han ikke ville snakke for høyt om bak det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.