Gå til innhold

Noen på rundt 40 som aldri har hatt kjæreste?

Anbefalte innlegg

Gjest Ensomheten
Skrevet

Det har ikke jeg. Smerten er nok til å bli ufør mener jeg.

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tzatziki1365380058

14

• laban

4

• Rosavina

4

• frosken

3

Gjest segunda
Skrevet

Skal du bli ufør fordi du aldri har hatt kjæreste?

Gjest Ensomheten
Skrevet

Skal du bli ufør fordi du aldri har hatt kjæreste?

Det er en av grunnene ja.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jøss!

Gjest Ensomheten
Skrevet

Jøss!

Har man ikke vært der selv kan man ikke forestille seg hvilken smerte det er.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Har man ikke vært der selv kan man ikke forestille seg hvilken smerte det er.

Du mener at dette skal bedre dine muligheter til å finne en mann?

Skrevet

Da håper jeg de andre grunnene er mye mer alvorlig...

Skrevet

Du mener at dette skal bedre dine muligheter til å finne en mann?

Hvorfor så respektløs?

Gjest Kirsten giftekniv
Skrevet

Jeg kjenner en kjekk mann på 50 som er singel. Interessert?

Gjest segunda
Skrevet

Det er ikke en diagnose så ufør pga. det er definitivt umulig. Hva har du gjort for å finne deg en kjæreste?

Gjest segunda
Skrevet

Jeg kjenner en kjekk mann på 50 som er singel. Interessert?

Har han gode referanser?

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Hvorfor så respektløs?

Respektløs?

Jeg synes det er fryktelig dårlig grunn for å bli uføretrygdet. Det begynner å bli mange uføretrygdede i Norge nå og hvis det skal bli slik at "singel" også skal bli grunn til å få uføretrygd, blir det ikke mange igjen til å forsørge disse.

Min kolega er 50. Hun er singel hun også. Hun har bare hatt elendige forhold, men hun møter på jobb hver dag. Hadde hun ikke gjort det, ville hun ihverfall vært ensom.

Uføretrygd er ingen god medisin mot ensomhet.

Skrevet

Hei!

Min søster er 40 og har aldri hatt kjæreste. Hun var ekstremt sjenert som barn og det ble vel ikke bedre av hun som ungdom ble mer og mer engstelig. Hun isolerte seg mye og som voksen ble hun mer og mer deprimert..

Det har vært veldig tungt for henne å nå måtte erkjenne at hun ikke kommer til å få barn..

Jeg forstår din sorg..

Gjest segunda
Skrevet

Hvorfor så respektløs?

Det er helt utrolig å nevne mangel på kjæreste som grunn til uføretrygd.

Skrevet

Respektløs?

Jeg synes det er fryktelig dårlig grunn for å bli uføretrygdet. Det begynner å bli mange uføretrygdede i Norge nå og hvis det skal bli slik at "singel" også skal bli grunn til å få uføretrygd, blir det ikke mange igjen til å forsørge disse.

Min kolega er 50. Hun er singel hun også. Hun har bare hatt elendige forhold, men hun møter på jobb hver dag. Hadde hun ikke gjort det, ville hun ihverfall vært ensom.

Vel talt :-)

Skrevet

''Det har ikke jeg. Smerten er nok til å bli ufør mener jeg.''

Veit ikke om du er seriøs, men hva har du gjort de siste 20 åra? Pleier ikke å svare i slike tråder, men nå blei jeg nysgjerrig...

Skrevet

Respektløs?

Du trenger vel ikke ta trådstarters kommentar så bokstavelig...

Ensomhet er grusomt og gir depresjoner...

Prøv heller med litt empati

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Du trenger vel ikke ta trådstarters kommentar så bokstavelig...

Ensomhet er grusomt og gir depresjoner...

Prøv heller med litt empati

Det hadde vært mye lettere å vise empati om ikke mangel på kjæreste ble trukket frem som uføregrunn.

Hun sa jo det at _det_ alene var god nok grunn.

Skrevet

Jeg er 32 og har vært singel i 7 år. Jeg har kun hatt èn kjæreste og det varte i 4 år. Jeg har veldig lyst på et nytt forhold, men det er ikke lett å treffe noen idag. Jeg har opprettet en profil på en nettdatingside og har fått kontakt med noen kjekke gutter der:). Anbefaler deg å prøve det samme. Anbefaler det absolutt ikke å bli ufør! Da blir du bare sittende hjemme og synes synd på deg selv og kjenne enda mer på ensomheten...

Finn på sosiale ting med venner. Få deg en hobby. Livet kan ha mye mening selvom man er alene:). Hvis du kan ha dyr kan du jo skaffe deg en hund eller katt. Mye selskap der:)

Ikke gi opp håpet! Bare søk mer aktivt etter kjeæreste. Nevnte nettdating, men også å melde seg inn i en forening kan hjelpe deg i å treffe noen.

Lykke til:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...