Gå til innhold

Hva gjør jeg?

Gjest healing for alle pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge vært plaget av en god del tvangshandlinger.

Et av mine kjære barn ble syk for en tid siden. Dette er alvorlig.

Jeg har fått en healer til å hjelpe oss. Dette har pågått over flere uker og jeg tørr ikke å be han slutte. For hva hvis jeg sier han skal slutte og barnet mitt dør?

Dette koster snart skjorta av meg, 800 kr uka. Jeg tørr virkelig ikke å slutte. Hva gjør jeg? Det har slått meg i det siste at det kan ha noe med min tvang å gjøre? Noen med meninger/erfaringer?

Skrevet

Slike mennesker er ofte eksperter på å spille på følelser ("tenk hva som kan skje hvis du slutter"), osv., for å få folk til å betale og betale og betale. For hvem vil vel risikere at man ikke betaler....

Dette er fup og fanteri - på grensen til kriminelt bedrageri. Det virker ikke, det har aldri vært noen som har vist at det har virket (under ordentlige forhold), og det kommer ikke til å virke.

Hvis ungen er syk, så fortsett med sykehusbehandlingen. Det er de som vet hva de snakker om.

Og kanskje du må ta kontakt med en behandler for å få slappet av.

Alt godt,

Skrevet

Jeg er lei for at du er i den vonde situasjonen, og prøver desperate handlinger i håp om hjelp. Imidlertid er jeg enig med Sør. Healing er selv om noen hardnakket hevder det virker noe jeg ikke klarer å tro på. NHD sa en gang om homeopati at man like gjerne kunne spå i kaffegrut. Det er min mening healing.

Derfor synes jeg du skal kontakte fastlegen eller de som behandler barnet ditt og be om hjelp med det følelsesmessige du strever med. Når det er alvorlig sykdom er det jo utrolig viktig at også pårørendes helse tas vare på!!

Skrevet

healing virker ikke, det fins ingen dokumentasjon på at healing kan helbrede alvorlige sykdommer. du kaster pengene ut av vinduet

penger du kunne brukt på å glede ditt syke barn f.eks....

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette du beskriver er en typisk tvangstanke. Healeren vi ikke forlenge ditt barns liv med et eneste minutt.

Det er mange forskjellige tvangstanker en kan få. Kanskje må du, for å unngå at din sønn dør, skrive et innlegg på dette forum hver dag med tittelen "For små sko er vonde å gå med". Det er akkurat like sannsynlig at dette vil hjelpe sønnen din som at healeren vil hjelpe sønnen din.

For 41600 kroner i året kan du helt sikkert finne noe bedre som i hvert fall er til glede for sønnen din og resten av familien.

Gjest Varme tanker til deg <3
Skrevet

Jeg har i grunn tro på healing,seriøs og rett healing som ikke koster skjorta. Det er rått at de tar så mye betalt,jeg forstår det ikke helt. Men har fått med meg heretter at det er utrolig mange useriøse folk. Håper inderlig det går godt med barnet ditt.

Skrevet

Du sier takk for hjelpen men nå synes jeg faktisk at det holder! Og så putter du 800 kroner i uka på et syltetøyglass (eller i banken) og når summen er som doktoren sa her under, så tar du med barnet ditt på en sydenferie!

Skrevet

Dette du beskriver er en typisk tvangstanke. Healeren vi ikke forlenge ditt barns liv med et eneste minutt.

Det er mange forskjellige tvangstanker en kan få. Kanskje må du, for å unngå at din sønn dør, skrive et innlegg på dette forum hver dag med tittelen "For små sko er vonde å gå med". Det er akkurat like sannsynlig at dette vil hjelpe sønnen din som at healeren vil hjelpe sønnen din.

For 41600 kroner i året kan du helt sikkert finne noe bedre som i hvert fall er til glede for sønnen din og resten av familien.

Hei, er det sånn at hvis man greier å bli bra fra noen tvangshandlinger, så kan det dukke opp noen nye? Jeg har greid å slutte med mye telling, sier til meg selv at det er tull. Tester ut hva som skjer om jeg ikke teller osv.

Når jeg så har kuttet ut denne tellingen, virker det som om dette med healingen har dukket opp. Nå tørr jeg ikke slutte med dette før ukene går opp i et bestemt tall.

Er klar over at dette har med min angst å gjøre. Det er på en måte en kort brannslukning. Lurer på om jeg egentlig holder på å bli sprø?

Gjest Lotus77
Skrevet

Ekte healere tar ikke så mye betalt!

Egentlig kan de ikke kreve betaling en gang,

så dette lukter det svindel av.

Gå heller til en fastlege.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hei, er det sånn at hvis man greier å bli bra fra noen tvangshandlinger, så kan det dukke opp noen nye? Jeg har greid å slutte med mye telling, sier til meg selv at det er tull. Tester ut hva som skjer om jeg ikke teller osv.

Når jeg så har kuttet ut denne tellingen, virker det som om dette med healingen har dukket opp. Nå tørr jeg ikke slutte med dette før ukene går opp i et bestemt tall.

Er klar over at dette har med min angst å gjøre. Det er på en måte en kort brannslukning. Lurer på om jeg egentlig holder på å bli sprø?

Du holder ikke på å bli sprø, men din sønns sykdom har nok gjort din OCD verre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...