Gjest Lurer.... :S Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Er disse menneskene "vanskelige" mot alle rundt seg, inkludert barna sine, eller "velger" de sine ofre, f. eks. samlivspartner? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Det sies at kjente psykopater som Stalin og mange av mafiabossene skulle være omsorgsfulle fedre. 0 Siter
Gjest Lurer.... :S Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Det sies at kjente psykopater som Stalin og mange av mafiabossene skulle være omsorgsfulle fedre. Skremmende.... Om de er omsorgsfulle, vil de vil sannsynligvis ikke skjule sin personlighet overfor andre, for barna... og barna vil tro det er slik man oppfører seg mot andre....??? 0 Siter
Gjest profiler Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Det sies at kjente psykopater som Stalin og mange av mafiabossene skulle være omsorgsfulle fedre. Var de omsorgsfulle i hele oppveksten deres eller var det mest i den perioden hvor barna var føyelige og ikke lagde noe stort opprør? Jeg undrer meg over dette. Jeg var borti en leder en gang som jeg ikke kan tenke noe annet enn av vedkommende var psykopat eller har en totalt mangel på sosiale antenner. Men han hadde en datter som ikke så ut til å være så mye preget av det. Kan jo likevel tenkes at hun var det, hva vet jeg. Men kan en slik fyr bare være psykopat på jobb og være helt alright hjemme? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.