Gå til innhold

Dysosial/ antisosial Personlighetsfortyrrelse

Anbefalte innlegg

Gjest Lurer.... :S
Skrevet

Er disse menneskene "vanskelige" mot alle rundt seg, inkludert barna sine, eller "velger" de sine ofre, f. eks. samlivspartner?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det sies at kjente psykopater som Stalin og mange av mafiabossene skulle være omsorgsfulle fedre.

Gjest Lurer.... :S
Skrevet

Det sies at kjente psykopater som Stalin og mange av mafiabossene skulle være omsorgsfulle fedre.

Skremmende....

Om de er omsorgsfulle, vil de vil sannsynligvis ikke skjule sin personlighet overfor andre, for barna... og barna vil tro det er slik man oppfører seg mot andre....???

Gjest profiler
Skrevet

Var de omsorgsfulle i hele oppveksten deres eller var det mest i den perioden hvor barna var føyelige og ikke lagde noe stort opprør?

Jeg undrer meg over dette. Jeg var borti en leder en gang som jeg ikke kan tenke noe annet enn av vedkommende var psykopat eller har en totalt mangel på sosiale antenner. Men han hadde en datter som ikke så ut til å være så mye preget av det. Kan jo likevel tenkes at hun var det, hva vet jeg.

Men kan en slik fyr bare være psykopat på jobb og være helt alright hjemme?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...