Gjest signeres ei Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Jeg er i så veldig dårlig form. Svimmel, veldig sliten, tungpust og kvalme. Bruker litium og har hatt veldig mye diare i det siste. Kan dette skyldes lav kalium? Lett å tro det er psykisk, men jeg begynner å lure på om det er noe annet også. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Få målt både kalium og S-litium! Det kan hende du får for mye Litium! Krøll med elektrolytter (salter) i blodet kan og være potensielt farlig, så var jeg deg ville jeg søkt medisink hjelp nå. 0 Siter
Gjest signeres ei Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Få målt både kalium og S-litium! Det kan hende du får for mye Litium! Krøll med elektrolytter (salter) i blodet kan og være potensielt farlig, så var jeg deg ville jeg søkt medisink hjelp nå. Takk for svar, jeg tror jeg må kontakte legekontoret i morgen kanskje. Har hatt det sånn i over en uke nå, trodde først jeg var fysisk syk, så psykisk, men begynner å lure...hjertet hopper litt også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.