Gjest signeres ei Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Jeg har endel symptomer som kan tyde på at jeg har forhøyet litium eller kalium. Jeg har hatt diare ganske lenge. Hvor "farlig" er dette? Har time hos lege om en uke, greier det seg å vente til da? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Siden du er så i tvil om dette, er det bare å avtale med legekontoret og få tatt en prøve neste dag - 12 timer etter siste inntak av litium. Du trenger ingen legetime for dette. 0 Siter
Gjest signeres ei Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Siden du er så i tvil om dette, er det bare å avtale med legekontoret og få tatt en prøve neste dag - 12 timer etter siste inntak av litium. Du trenger ingen legetime for dette. Det er ulik praksis på legekontorene, tror jeg. Der hvor jeg har fastlegen, må jeg ha legetime for å få tatt blodprøver. Det er også timebestilling på prøver. Et annet legekontor kan jeg bare møte opp og ta prøver. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Jeg mente lavt kalium Jeg tror det er svært viktig at du får testet begge. Hår om ikke legen kan ordne blodprøverekvisisjoner om hn allikevel kjenner deg, eller om du eventuelt kan prate med legen på tlf? Da går det ofte i orden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.