Gå til innhold

Efexor max-dose

Anbefalte innlegg

Gjest Efexorer
Skrevet

Går det helt fint å øke Efexor utover max-dose på 375mg?

Skrevet

Vi er individuelle med hvordan vi omsetter (forbrenner medisiner). Derfor kan noen trenge mer enn boka sier. Andre faktorer som kan spille inn er om man tar andre medisiner som kan påvirke nivået av f.eks. Efexor da. Jeg ville bedt om en blodprøve for å måle nivået av virkestoff i blodet. Er denne godt innenfor øvre referansegrense vil jeg (for all del UTEN Å VÆRE LEGE) at man kan øke litt.

Samtidig er det kanskje på tide å vurdere et annet medikament om Efexor ikke virker mer.

Skrevet

Etter det jeg har lest rundt på nettet - er 375mg Efexor absolut max dose.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, dte går helt fint. Jeg synes at en da skal måle serumkonsentrasjon, og en skal følges noe tettere de første månedene for å observere evt bivirkninger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...