Gjest Efexorer Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Går det helt fint å øke Efexor utover max-dose på 375mg? 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Vi er individuelle med hvordan vi omsetter (forbrenner medisiner). Derfor kan noen trenge mer enn boka sier. Andre faktorer som kan spille inn er om man tar andre medisiner som kan påvirke nivået av f.eks. Efexor da. Jeg ville bedt om en blodprøve for å måle nivået av virkestoff i blodet. Er denne godt innenfor øvre referansegrense vil jeg (for all del UTEN Å VÆRE LEGE) at man kan øke litt. Samtidig er det kanskje på tide å vurdere et annet medikament om Efexor ikke virker mer. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Etter det jeg har lest rundt på nettet - er 375mg Efexor absolut max dose. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Ja, dte går helt fint. Jeg synes at en da skal måle serumkonsentrasjon, og en skal følges noe tettere de første månedene for å observere evt bivirkninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.