Gjest lei av denne slappheten Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Hei! Jeg er diagnotisert med tibakevendende depresjon! Selv utenom depresjonsperiodene er jeg utrolig slapp, og kan sove et par timer hver kveld til tross for at jeg sover 10-11 timer om natta! Tida jeg er våken er jeg trøtt og vil helst bare sove! Dette går selvsagt utover både jobb og privatliv. Skyldes det depresjonen eller kan det ligge noe anna bak? Blodprøvene er ok! JEg bruker Wellbutrin og Efexor! Jeg holder på å bli gal! 0 Siter
florista Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Håper du får svar! Dette lurer jeg også på:-) 0 Siter
Gjest liten løve Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Jernmangel kan gi en slik tretthet som du beskriver... 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Jeg sliter med tretthet som også er der når jeg ikke er deprimert. Fikk diagonosen hypersomni, og det eneste rådet jeg fikk var å legge inn hvilepauser i løpet av dagen, men det er ikke så lett når jeg er på jobb. . Ble litt bedre av wellbutrin. Jeg har ingen gode råd, men håper andre kan komme med råd om hva som kan hjelpe. 0 Siter
Gjest Ingen fasit Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Jeg var slik for noen år siden, men depresjon var ikke en del av problemet. Jeg gikk til legen som tok blodprøver og sa at alt var ok. Men jeg forble like dårlig så jeg ba om utskrift av prøvesvarene og gikk til en privat lege. Han tittet igjennom og sa de kun hadde målt jernmengden i blodet. Ikke jernlagrene. Ny blodprøve viste tomme jernlagere. Nå har sikkert legene blitt bedre enn den gang da så da er det vel sjekket? Men om dette er aktuelt for deg har jeg ingen formening om. Er du flink med kosthold og trening. Det gjør stor forskjell hvis man har mye og hente der. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Det kan godt skyldes depresjonen, men jeg ville vurdert om du faktisk har en depresjon som ledd i en bipolar lidelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.