Gå til innhold

NHD. Merkelig opplevelse....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går når jeg satt på ferga ble jeg helt forstyrret. Mønsteret på bordet jeg satt ved fløt rundt... beveget seg. Jeg snudde meg vekk, men hver gang jeg så på bordet igjen danset liksom mønsteret rundt. Resten av dagen kiket jeg på andre bord, men der sto alle konturer stille.... Har vært psykotisk for et år siden, var sliten i går. men det var bare sinnsykt merkelig. Hva skjer i skallen min når slikt skjer?

Skrevet

Jeg har også opplevd noen lignende. Landskap og objekter som flytter seg, flyter ut og beveger seg i bølger. Innbiller meg at det har med medisiner å gjøre. Jeg opplevde mye av det da jeg stod på litium. Nå har jeg kuttet ut den medisinen, men kan allikevel oppleve det av og til.

Håper du får svar av NHD. Jeg lurer også på hva det kan være.

Skrevet

Sånn har jeg det ganske ofte. Ser ting røre seg og kan plutselig se ting som skremmer meg, før jeg skjønner at det er bare skygger og tull.

Dette skjer spesielt om jeg er veldig sliten. Kanskje du er det, eller har sovet lite?

Skrevet

Sånn har jeg det ganske ofte. Ser ting røre seg og kan plutselig se ting som skremmer meg, før jeg skjønner at det er bare skygger og tull.

Dette skjer spesielt om jeg er veldig sliten. Kanskje du er det, eller har sovet lite?

Jeg ble så opphengt i dette, prøvde å stoppe de dansende mønstrene med hendene. Måtte selvsagt fortelle de andre jeg satt la med hva jeg så. Jeg satt ved bordet en halv time og mønstrene sluttet ikke å slynge seg rundt på bordet... Så gaulet jeg ut at det var irriterende... Prf..

Gjest psykotisk innslag
Skrevet

Jeg ble så opphengt i dette, prøvde å stoppe de dansende mønstrene med hendene. Måtte selvsagt fortelle de andre jeg satt la med hva jeg så. Jeg satt ved bordet en halv time og mønstrene sluttet ikke å slynge seg rundt på bordet... Så gaulet jeg ut at det var irriterende... Prf..

Jeg synes ikke slikt høres normalt ut, og tenker i retning av opplevelse som har med psykose å gjøre.

Skrevet

Jeg synes ikke slikt høres normalt ut, og tenker i retning av opplevelse som har med psykose å gjøre.

Alt annet i verden har vært normalt... Ting står stille, ongen bisarre tanker o.s.v..

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Har du migrene? Jeg kan få synsforstyrrelser under migreneanfall.

Gjest Bare temmelig sliten?
Skrevet

''Jeg synes ikke slikt høres normalt ut, og tenker i retning av opplevelse som har med psykose å gjøre.''

Jeg tror ikke det er noe psykotisk med dette...Det kan være rett og slett at rose23 er var temmelig sliten da dette skjedde...

Gjest Bare temmelig sliten?
Skrevet

Alt annet i verden har vært normalt... Ting står stille, ongen bisarre tanker o.s.v..

Hvis hodet er fullt av tanker...så blir sinnet som en tåke...du ser ikke klart...

Hvis du klarer å filtrere bort mye av tankene...så vil tåka lette...og du vil se ting klarere...

Skrevet

Du var sikkert sliten? Jeg hadde noen lignende opplevelser sist helg. Var ute å kjørte sent på kvelden og jeg er sikker på jeg så et rart dyr ved veikanten. Da jeg nærmet meg, var det bare en rot el noe, men den rørte på seg. Jeg ble redd.

Da jeg kom hjem lå det et lignende dyr på stuegolvet. Jeg skvatt og ble kjemperedd. Da jeg nærmet meg, forsvant det. Jeg har også mye skygger i sidesynet for tiden, masse rare ting. Tror dette har med at jeg er psykisk sliten å gjøre og er egentlig ikke noe å bry seg om. Jeg skjønner selv at det er sånn.

Hvis du plages mye av dette, synes jeg du skal prate med en lege el noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...