Gjest Samsayana Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Ikke på blå resept....ble skuffet nå. Hadde sett frem til å prøve ut pga bivirkninger på den ordinære.. 0 Siter
tunglettlett Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Du kan be legen søke Helfo om dispensasjon. Det gjorde vi - det tok et par uker, og så kunne jeg stille opp på apoteket med blåresepten. Det utgjorde forøvrig en fantastisk positiv forskjell å gå over til depot. Nå kan jeg endelig fungere normalt på formiddagene igjen. Det er verdt ekstrainnsatsen å prøve, spør du meg. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Det er en meget enkel formalitet/søknad som fastlegen din ordner for at du skal få refusjon. 0 Siter
Gjest Samsayana Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Det er en meget enkel formalitet/søknad som fastlegen din ordner for at du skal få refusjon. Tusen takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.