Gå til innhold

En ulykke kommer sjelden alene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som tror at dette stemmer?

Så og si hver gang noe sjer her, så skjer det flere ting samtidig. I tillegg går det alltid opp i tallene 3, 5 og 7.

Nå har det skjedd fem "ting", håper det stopper her. Jeg snakker ikke om ting som å få et blåmerke. Mennesker dør, sykdom, ulykker. Vi har hatt mange sånne ulykkesår hvor det sjer veldig ekstreme ting. Lurer på hvorfor?

Skrevet

Ulykker skjer vel ikke jevnt fordelt utover året, ville vært mer unaturlig det.

Gjest merkeligja
Skrevet

Jeg tror absolutt på det.... Gode steamer og dårlige. Ingen forklaring på hvorfor. Noe av de største tapene jeg har opplevd skjedde på et halvt år da jeg var 21 år. Mistet min mor, fostermor og en av mine beste venner.

Gjest mener jeg
Skrevet

Jeg tror absolutt på det.... Gode steamer og dårlige. Ingen forklaring på hvorfor. Noe av de største tapene jeg har opplevd skjedde på et halvt år da jeg var 21 år. Mistet min mor, fostermor og en av mine beste venner.

Jeg tror ikke på det. Rent bortsett fra de tingene vi steller i stand med selv. Negative opplevelser forsterker lett opplevelsen av nye hendelser som kommer i vår vei. De kan også gjøre oss negative og destruktive, slik at vi tar dårlige valg og kommer inn i en dårlig steam. Men ting som kommer ut av det blå er bare tilfeldigheter, hvor den ene opplevelsen dessverre forsterker opplevelsen av nye hendelser.

Skrevet

Nei, jeg tror ikke på vås.

Vås? Nå har det skjedd 7 ting her...

Skrevet

Det er slik her også, det skjer veldig mye i løpet av kort tid, så kan det være stille i mange måneder. Rare greier...

Skrevet

Jeg tror ikke på det. Rent bortsett fra de tingene vi steller i stand med selv. Negative opplevelser forsterker lett opplevelsen av nye hendelser som kommer i vår vei. De kan også gjøre oss negative og destruktive, slik at vi tar dårlige valg og kommer inn i en dårlig steam. Men ting som kommer ut av det blå er bare tilfeldigheter, hvor den ene opplevelsen dessverre forsterker opplevelsen av nye hendelser.

Jeg snakker om ting som kommer ut av det blå, hvorfor samler alt seg opp i løpet av noen uker? Slik har det vært hele livet mitt.

Skrevet

Ulykker skjer vel ikke jevnt fordelt utover året, ville vært mer unaturlig det.

Hvorfor?

Skrevet

Nei, jeg tror ikke på at det er noen sammenheng, og langt mindre at det skjer i bestemte antall ulykker i slengen.

Men dersom man tror det, er det let å finne mønsteret.

Skrevet

Nei, jeg tror ikke på at det er noen sammenheng, og langt mindre at det skjer i bestemte antall ulykker i slengen.

Men dersom man tror det, er det let å finne mønsteret.

Ja, kanskje er det som du sier. Jeg har arbeidet på et sted med eldre mennesker. Der så vi ofte at når en døde, så døde tre i samme slengen. Ikke bare meg som kommenterte dette.

Mulig jeg er litt "overtroisk" oppe i alt dette :), sliter med en del tvang og dette blir verre når det skjer litt tragiske ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...