Gjest tristogleiigjen Skrevet 2. september 2010 Skrevet 2. september 2010 Er det noen som har erfaring med samtaler med psykiatrisk sykepleier? Hvordan fungerer det? 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 2. september 2010 Skrevet 2. september 2010 Kommer an på om kjemien stemmer. Jeg har hatt flere og når kjemien stemte fungrerte det greit. 0 Siter
Gjest så det så sa Skrevet 2. september 2010 Skrevet 2. september 2010 Jeg har hatt regelmessige samtaler med en psykolog og en psykiatrisk sykepleier. Ga meg mye mer å snakke med sykepleieren, så dette er veldig personavhengig tror jeg. 0 Siter
Helmi Skrevet 2. september 2010 Skrevet 2. september 2010 Jeg har ukentlig kontakt med psyk.sykepleier. Samtalene gir meg mye. Vi snakker om både helt praktiske ting og ikke minst : om psykiske ting jeg sliter med. 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 2. september 2010 Skrevet 2. september 2010 Over en 20-årsperiode var den jeg likte best å snakke med, og hvor jeg følte jeg lærte mest, en psykiatrisk sykepleier. Men som de andre sier - kjemien er avgjørende, men det gjelder jo samme hvilken bakgrunn vedkommende har. Håper det klaffer! 0 Siter
siameser Skrevet 2. september 2010 Skrevet 2. september 2010 Jeg har gått til psykiatrisk sykepleier en tid, etter en opplevelse som utløste en angstlidelse. Den jeg gikk til, opplevde jeg som veldig forsiktig, og mindre løsningsorientert enn legen. Det var mest bare prat, og jeg fikk følelsen av at hun syntes synd på meg, noe som ble helt feil. Nå er angsten på et sånt nivå at jeg kan takle den selv, jeg har slutta med medisiner for et par år siden, og hadde nok klart meg fint uten disse samtalene også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.