Gå til innhold

Resurssvakt med alkoholproblemer?

Gjest Dere skjønner vel hvem jeg er....

Anbefalte innlegg

Gjest Dere skjønner vel hvem jeg er....
Skrevet

"Du er jo så resurssterkt," det kler deg ikke har jeg bl.a. fått høre. Det er akkurat det som gjør meg så flau over problemene mine med dette - nettopp fordi jeg er ansett som resurssterk. En person som kan svært mye innen medisin og generelt ellers (i følge andre, jeg vil ikke være en selvdigger).

Men hvem kler å ha problemer da? Hvem kler å ha narkotikaproblemer? Jeg har ikke sett noen som har kledd å slite med rusmidler! Den der var noe av det siste jeg har trengt å høre i det siste. Ga bare svar på tiltale og sa at akkurat det du sier er det som gjør meg så flau at jeg ikke kan nevne det for familien min en gang!

Er det reusrssvatkt å havne i alkohlfella når man har en rekke opplevelser, samt en psykisk lidelse som er forbundet med slke problemer???? Jeg VET at selvdisiplin spiller en betydelig rolle for å komme ut av dette, men samtidig vet jeg at jeg må ha mye hjelp. Denne vil jeg ta imot...

Men er det resurssvakt å slite med den hersens alkoholen; det hra jeg lurt mye på. Jeg er uføretrygdet på grunn av flere problemr og deriblant psyksike problemer.

Det er vondt å gå der og føle seg som en undermåler som ikke er verdt noe som helst

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...