Gjest liten løve Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Har begynt med Wellubutrin for fem dager siden og etter det så har søvnen først blitt redusert, og i natt så ville ikke kroppen sove. 1. Er søvnløshet som bivirkning med Wellubutrin noe som går over etter en tid? Hvis ja.. 2. Hvor lang tid tar det vanligvis før søvnen normaliseres? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 1. Ta den om morgenen. 2. For mange går det over etter 2-4 uker. 3. Noen få trenger hjelp til søvn etter de innledende ukene. 0 Siter
Gjest liten løve Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 1. Ta den om morgenen. 2. For mange går det over etter 2-4 uker. 3. Noen få trenger hjelp til søvn etter de innledende ukene. Takk :-) 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Fra jeg begynte med wellbutrin gikk det en god stund før jeg fikk sove hele netter igjen. Jeg sover som regel godt i dag, men har noen netter det er vanskelig å sovne, tar derfor en imovane de gangene jeg skal på jobb neste dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.