Gjest dundra Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Hei. Jeg er sterkt overvektig, og går på 400 mg. lamictal nå. Visstnok en nokså høy dose, men det kan ha sammenheng med p-pillebruk har jeg fått inntrykk av. Hvis jeg går drastisk ned i vekt, er det da grunn til å tro at jeg bør justere den dosen noe, eller er det helt vektuavhengig? 0 Siter
Gondor Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Jeg er liten og slank og står også på 400 mg lamictal. Ingen uvanlig høy dose tror jeg. Hva som skjer med de kjemiske prosessene i kroppen din ved et evnt vekttap vet jeg ikke. 0 Siter
Rosavina Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Jeg er slank og muskuløs, veier rundt 10 kg mer enn "vanlig" slanke jenter. Bruker også 400 mg. Så det har nok ikke noe med verken vekt høy eller lav å gjøre. 0 Siter
Gjest dundra Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Jeg er liten og slank og står også på 400 mg lamictal. Ingen uvanlig høy dose tror jeg. Hva som skjer med de kjemiske prosessene i kroppen din ved et evnt vekttap vet jeg ikke. Ok, takk for svar. Greit å vite =) 0 Siter
Gjest dundra Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Jeg er slank og muskuløs, veier rundt 10 kg mer enn "vanlig" slanke jenter. Bruker også 400 mg. Så det har nok ikke noe med verken vekt høy eller lav å gjøre. Takk for svar. =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.