Gå til innhold

Er redd for å miste lappen nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Diagonse: Tilbakevendende depressiv lidelse (muligens bp) og unnvikende pf.

Medisiner: Lamictal, wellbutrin og fluanxol.

Er ikke fluanxol AP. Risikerer jeg da lappen når jeg bruker fluanxol?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor så mange her plutselig snakker om at de er redde for å miste lappen. Har det kommet nye regler?

Skrevet

Vurderer å slutte med fluanxol nå. Bruker bare 2mg så da kan jeg vel bare kutte

dem rett ut? Hvor lang tid tar det før jeg event. får tilbakefall? Bruker de for

depresjon.

Skrevet

Jøss.

Ja, ikke sant. Skjønner folks bekymringer. Og mange er jo også totalt avhenging av bil i forhold til jobb o.l....! Men, jeg har nå aldri en gang tatt lappen jeg (har ikke turt...), og jeg klarer meg forsåvidt uten også...!

hvorfor skjer dette??
Skrevet

Vurderer å slutte med fluanxol nå. Bruker bare 2mg så da kan jeg vel bare kutte

dem rett ut? Hvor lang tid tar det før jeg event. får tilbakefall? Bruker de for

depresjon.

Alt for mange tror at når en står på en lav dose AP, går det greit å kutte denne ut. Dette er en feil konklusjon, jfr tidligere svar fra Dr Dahl.

Skrevet

Alt for mange tror at når en står på en lav dose AP, går det greit å kutte denne ut. Dette er en feil konklusjon, jfr tidligere svar fra Dr Dahl.

Men jeg vil ikke risikere å miste lappen. Er avhengig av den få å komme

til jobb.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...