Gjest nemlig hemlig Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Jeg er en mann på 36. Vært diagnostisert med schizofreni siden jeg var 18. Fikk førerkort som 25 åring som attføringstiltak. Dette ble understøttet av en nå avdød sosialmedisiner. Har hatt 3 sykdomsperioder i løpet av livet. Har aldri hatt noen ulykker, og ei heller noen bøter. Kjører selvfølgelig ikke i fylla (er avholds dessuten), og ikke når jeg tar angstmedisin. Jeg er uføretrygdet siden jeg var 22. Har tatt neuropsykologisk test, og vært med i topprosjektet endte med att diagnose ble forandret fra hebefren schizofreni, til paranoid type. Har skruppler og har aldri utgjort noen fare da jeg var psyk. Med unntak av første episode, da jeg hadde selvmordstanker. Har vært uten psykotiske symptomer i 6+ år nå, men går på zyprexa fast. Redd for å gå til legen igjenn. nå.. takk for evnt svar. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Jeg er ganske opptatt i helgen. Skal komme tilbake med et skikkelig svar i morgen kveld eller mandag. 0 Siter
serenity777 Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Jeg er ganske opptatt i helgen. Skal komme tilbake med et skikkelig svar i morgen kveld eller mandag. fint det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.