Gå til innhold

Mister jeg lappen? schizofren NHD

Anbefalte innlegg

Gjest nemlig hemlig
Skrevet

Jeg er en mann på 36. Vært diagnostisert med schizofreni siden jeg var 18. Fikk førerkort som 25 åring som attføringstiltak. Dette ble understøttet av en nå avdød sosialmedisiner. Har hatt 3 sykdomsperioder i løpet av livet.

Har aldri hatt noen ulykker, og ei heller noen bøter. Kjører selvfølgelig ikke i fylla (er avholds dessuten), og ikke når jeg tar angstmedisin.

Jeg er uføretrygdet siden jeg var 22. Har tatt neuropsykologisk test, og vært med i topprosjektet endte med att diagnose ble forandret fra hebefren schizofreni, til paranoid type. Har skruppler og har aldri utgjort noen fare da jeg var psyk. Med unntak av første episode, da jeg hadde selvmordstanker.

Har vært uten psykotiske symptomer i 6+ år nå, men går på zyprexa fast.

Redd for å gå til legen igjenn. nå..

takk for evnt svar.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg er ganske opptatt i helgen. Skal komme tilbake med et skikkelig svar i morgen kveld eller mandag.

Skrevet

Jeg er ganske opptatt i helgen. Skal komme tilbake med et skikkelig svar i morgen kveld eller mandag.

fint det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...