Gå til innhold

Nye førerkortreglene er ikke gjennomførbare

Anbefalte innlegg

Gjest Kommer til å kjøre uansett
Skrevet

Når en tenker hvor mange som vil bli rammet av de blod-idiotiske nye førerkortreglene så er ikke dette gjennomførbart. Det blir bråk og rettsaker om de skal ta fra velfungerende bedriftsledere og arbeidsfolk lappen fordi de har en diagnose. Å det er svært stigmatiserende og dypt krenkendes.

Hvorfor skal jeg som har kjørt bil i 15 år uten en skramme bli fratatt lappen? Det er tusener på tusener i distriktene som er avhengig av bil for å komme seg på jobb, til behandling, butikken og for å delta i et sosialt liv.

Gjest jada er meg vettu
Skrevet

Bare for å "skremme litt...

Jeg ble fratatt lappen etter 10år uten skader og uten diagnose. Så fikk jeg diagnose(og medisiner)og plutselig ett brev fra fylkeslegen om at jeg ikke fylte vilkårene for å kunne kjøre lenger og måtte levere inn førerkortet..(men det var ingen som hadde sagt fra til meg at de skulle melde fra heller da)

Om du trenger søke på forhånd?? trur ikke det egentlig- kan jo være de da ser grunn til å kikke nærmere på din sak? med legeerklæring, spesialisterklæring osv.

jeg er ikke NHD, jeg bare synser og tenker

Skrevet

Det vil komme frem i lyset hvem som sliter med psykiske lidelser. Vanskelig å takle for de som ikke ønsker at andre skal vite det.

Tror også at dette vil hindre mange fra å søke hjelp.

Skrevet

Det vil komme frem i lyset hvem som sliter med psykiske lidelser. Vanskelig å takle for de som ikke ønsker at andre skal vite det.

Tror også at dette vil hindre mange fra å søke hjelp.

Å de som er i systemet kommer til å bli uvenner med legen om slikt skjer. Folk vil lage storstyr og lyve for å bli kvitt diagnoser og late som de eer bedre enn de er. Fastlegen har haiket med meg flere ganger. Skal han da plutselig melde fra at jeg ikke er egnet til å kjøre bil? Ha ha.

Gjest Helt enig
Skrevet

Å de som er i systemet kommer til å bli uvenner med legen om slikt skjer. Folk vil lage storstyr og lyve for å bli kvitt diagnoser og late som de eer bedre enn de er. Fastlegen har haiket med meg flere ganger. Skal han da plutselig melde fra at jeg ikke er egnet til å kjøre bil? Ha ha.

Min stratergi er i hvertfall klar. Sluttet tvert med piller som kan ta fra meg førerkort, og skal gjøre alt jeg kan for å kvitte meg med diagnosen!

Skrevet

Min stratergi er i hvertfall klar. Sluttet tvert med piller som kan ta fra meg førerkort, og skal gjøre alt jeg kan for å kvitte meg med diagnosen!

Nei, du må se det an.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...