Gondor Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Hvilke andre psykiatriske lidelser brukes lamictal mot bortsett fra bp2? 0 Siter
Gjest Ikke bipolar Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Jeg har diagnosen schizofreni og tar også Lamictal. Jeg er ikke bipolar. 0 Siter
Gondor Skrevet 4. september 2010 Forfatter Skrevet 4. september 2010 Jeg har diagnosen schizofreni og tar også Lamictal. Jeg er ikke bipolar. Å ja. Hva skal det hjelpe mot i ditt tilfelle? For meg skal det virke stemningsstabiliserende og antidepressivt. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Å ja. Hva skal det hjelpe mot i ditt tilfelle? For meg skal det virke stemningsstabiliserende og antidepressivt. Det er Lamictal's psykiatriske egenskaper. Hovedsaktelig stemningsstabilisator. Dette kan trenges også ved annet enn bipolar lidelse - som eksemplet over viser. Ellers er Lamictal egentlig epilepsimedisin, og er mye brukt som dette. 0 Siter
miakami Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 bipolar 1 (evt med tilleggsmedisin mot mani) bipolar rapid cycling tilbakevendene depressiv lidelse der ssri ikke har bra nok effekt emosjonell ustabilitet(sammen med terapi) 0 Siter
Gjest Ikke bipolar Skrevet 5. september 2010 Skrevet 5. september 2010 Å ja. Hva skal det hjelpe mot i ditt tilfelle? For meg skal det virke stemningsstabiliserende og antidepressivt. Det skal virke stabiliserende, men først og fremst har behandlerne sagt at det kan gi meg en slags "rustning". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.