Gå til innhold

Lamictal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke andre psykiatriske lidelser brukes lamictal mot bortsett fra bp2?

Gjest Ikke bipolar
Skrevet

Jeg har diagnosen schizofreni og tar også Lamictal. Jeg er ikke bipolar.

Skrevet

Jeg har diagnosen schizofreni og tar også Lamictal. Jeg er ikke bipolar.

Å ja. Hva skal det hjelpe mot i ditt tilfelle? For meg skal det virke stemningsstabiliserende og antidepressivt.

Skrevet

Å ja. Hva skal det hjelpe mot i ditt tilfelle? For meg skal det virke stemningsstabiliserende og antidepressivt.

Det er Lamictal's psykiatriske egenskaper. Hovedsaktelig stemningsstabilisator. Dette kan trenges også ved annet enn bipolar lidelse - som eksemplet over viser.

Ellers er Lamictal egentlig epilepsimedisin, og er mye brukt som dette.

Skrevet

bipolar 1 (evt med tilleggsmedisin mot mani)

bipolar rapid cycling

tilbakevendene depressiv lidelse der ssri ikke har bra nok effekt

emosjonell ustabilitet(sammen med terapi)

Gjest Ikke bipolar
Skrevet

Det skal virke stabiliserende, men først og fremst har behandlerne sagt at det kan gi meg en slags "rustning".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...