Gå til innhold

Må jeg seponere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jeg seponere Lamictal og fluanxol for å beholde førerkortet? Jeg har

lest i retningslinjene men er i tvil om det har betydning så lenge jeg

bruker det mot depresjon og ikke psykose eller epilepsi. Wellbutrinen er vel

ikke noe problem.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg skal utover i neste uke prøve å gi fornuftige svar på alle hovedproblemstillingene rundt IS-1348.

Det vil være totalt meningsløst om denne forskriften fører til at en masse mennesker seponerer medisiner de trenger for å folde seg funksjonsdyktige (også i trafikken).

Skrevet

Jeg skal utover i neste uke prøve å gi fornuftige svar på alle hovedproblemstillingene rundt IS-1348.

Det vil være totalt meningsløst om denne forskriften fører til at en masse mennesker seponerer medisiner de trenger for å folde seg funksjonsdyktige (også i trafikken).

Jeg er dønn avhengig av bil. I forrige uke tok legen plutselig bort serequelen min... 10 mnd. etter at jeg var psykotisk. Nå lurer jeg på om han gjorde det på grunn av førerkortreglene...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...