Gjest bølger Skrevet 5. september 2010 Skrevet 5. september 2010 Må jeg seponere Lamictal og fluanxol for å beholde førerkortet? Jeg har lest i retningslinjene men er i tvil om det har betydning så lenge jeg bruker det mot depresjon og ikke psykose eller epilepsi. Wellbutrinen er vel ikke noe problem. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. september 2010 Skrevet 5. september 2010 Jeg skal utover i neste uke prøve å gi fornuftige svar på alle hovedproblemstillingene rundt IS-1348. Det vil være totalt meningsløst om denne forskriften fører til at en masse mennesker seponerer medisiner de trenger for å folde seg funksjonsdyktige (også i trafikken). 0 Siter
Gjest shitja Skrevet 6. september 2010 Skrevet 6. september 2010 Jeg skal utover i neste uke prøve å gi fornuftige svar på alle hovedproblemstillingene rundt IS-1348. Det vil være totalt meningsløst om denne forskriften fører til at en masse mennesker seponerer medisiner de trenger for å folde seg funksjonsdyktige (også i trafikken). Jeg er dønn avhengig av bil. I forrige uke tok legen plutselig bort serequelen min... 10 mnd. etter at jeg var psykotisk. Nå lurer jeg på om han gjorde det på grunn av førerkortreglene... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.