Gå til innhold

NHD- førerkortforskriften og AP/Seroquel

Anbefalte innlegg

Gjest ut på tur aldri sur:)
Skrevet

Sliter med søvproblemer pga av Efexor i tillegg til at jeg har slitt med en (diagnostisert) søvnforstyrrelse hele livet. Sluttet med Tolvon som jeg har brukt for søvn fordi det ga meg ulvehunger. Nå venter jeg på time hos psykiater på DPS for å finne løsninger. Skal visstnok få time i løpet av måneden.

Løsningen som du tidligere har skissert for meg kan være Seroquel. Pga av annen medisinering antydet du at jeg muligens ville oppnå søvn ved en dose på 100 mg og at det kanskje kunne erstatte Efexor ved ca 300 mg.

Så da lurer jeg jo selvfølgelig på om dette vil gi utslag på førerkortet mitt. Hvis det gjør det er det uaktuelt å bruke det.

Medisinering forøvrig er: Efexor 225 mg. Tegretol 200x2 mg, den er trappet ned fra døgndose 600 mg i sommer. Zeldox sluttet jeg med for noen dager siden. For søvn bruker jeg inntil videre Zopiclone men håper som sagt å finne annen løsning raskt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...