Gå til innhold

Føler meg aldri frisk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper å få noen kloke svar fra dere. Jeg har vært så mye hos fastlegen min at jeg syns det er flaut å bestille flere timer der. Jeg føler meg ofte syk, og skal ramse opp symptomene mine: * Hodepine omtrent hver dag. Sitter som regel på venstre side. * Kronisk urinveisinfeksjon. Har gått på utallelige antibiotika kurer, men det kommer alltid tilbake. * MYE trøtt og sliten!! Føler at jeg omtrent ikke har noe energi. Og jeg har ei datter på 20 mndr som bruker opp den lille energien jeg har, og da jeg endelig kan slappe av litt når hun legger seg for kvelden så sovner jeg på sofaen med en gang. * Tørster ofte om nettene. * Avhengig av zyrtec. Om jeg ikke tar zyrtec så begynner jeg å klø på hele kroppen. Bokstavelig talt HELE kroppen! Til og med på fingertuppene. Har tatt allergitest som var positiv, og ble henvist til hudlege. Men han kunne ikke ta noen risp tester på ryggen min fordi huden min hovnet og ble rød uansett. Så jeg aner ikke hva jeg er allergisk mot. * Får veldig lett blåmerker. (vet ikke om det har noe å si, men plagsomt er det. Jeg ser mishandlet ut til tider. Og jeg aner ikke hvordan jeg får blåmerker overalt engang.) * Er ofte kvalm og uvel. * Har mye muskelvondt. Spesielt i nakken og øverst i ryggen. Og støle legger. Hva feiler det meg??... Det er så slitsomt å ha det sånn! På forhånd, takk for svar :)

Gjest AtHomeMom
Skrevet

Få legen til å ta revmatologiske tester av deg, evt. sende deg til revmatiker. Jeg synes dette minner veldig om opp til flere diffuse revmatiske lidelser...

Skrevet

Kost- og mosjonsvaner kan faktisk hjelpe mer enn en tror om en sliter med slike plager. Vet ikke hvor sunn livsstil du har...? Om du er dehydrert får en hodepine.... Det vil si om du bare drikker kaffe og brus eller mye alkohol... En kan finne mange allergier ved hjelp av en enkel blodprøve også...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...