emmie1365381349 Skrevet 6. september 2010 Skrevet 6. september 2010 Jeg har brukt 50 mg/døgn Zoloft i 3 mnd, og har nå sluttet. Trappet gradvis ned etter instruksjon fra lege, med 25 mg/døgn i en uke, deretter 12,5 mg/døgn i en uke og så stopp. Fra jeg begynte med de 12,5 mg har jeg vært plaget av noe jeg tror er parestesier (etter å ha søkt på nett). Jeg er svært svimmel, og det kjennes ut som om jeg får små "støt" i armer og bein. Det var først bare om morgenen, men har nå etter jeg sluttet helt gått over til å vare hele dagen. Hvor lenge kan jeg forvente å ha disse bivirkningene etter seponering, og når bør jeg evt kontakte min fastlege? 0 Siter
rose23 Skrevet 6. september 2010 Skrevet 6. september 2010 Har opplevd det samme og at leger har lite peiling på denne bivirkningen. Men disse "strømstøtene" er ikke farlige. For min del tok det 3-4 mnd før de forsvann for godt etter seponering... 0 Siter
Gjest qera Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Seponeringen går trolig for fort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.