Gå til innhold

NHD; noen andre?

Anbefalte innlegg

Gjest galskapen
Skrevet

Jeg har ingen psykoselidelse, og er ikke bipolar. Men jeg tar 25 mg truxal for å sove og vil helst fortsette med det. Er det slik at fra nå av kan ikke AP brukes mot søvnbesvær hvis en skal kjøre bil? Skal en måtte gå tilbake til imovane? I tilfelle er dette rene og skjære galskapen.

Jeg blir trist av å lese alle disse innleggene fra mennesker som vil slutte på medisiner de trenger. Dette er er den største galskap jeg har vært vitne til på lenge, og noen av dere må gjøre noe. Dette blir en tragedie av dimensjoner for enkeltmenneske og samfunn.

Skrevet

Det burde være symtomer og ikke medisiner som avgjorde om noen

fyller helsekravene til førerkort, så lenge ikke medisinene i seg selv

påvirker

kjøreegenskapende.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei, det er ikke slik. Om du ser på pdf s. 65 (veilederen s. 63), oppfyller en helsekravene med bruk opp til 50 mg.

Jeg oppfordrer alle til å ha is i magen. Dette kan umulig bli utøvet på en så dårlig/streng måte som de mest pessimistiske tenker.

Gjest Candrine
Skrevet

Nei, det er ikke slik. Om du ser på pdf s. 65 (veilederen s. 63), oppfyller en helsekravene med bruk opp til 50 mg.

Jeg oppfordrer alle til å ha is i magen. Dette kan umulig bli utøvet på en så dårlig/streng måte som de mest pessimistiske tenker.

Jeg går på 50 mg truxal på kvelden, og 5 mg abilify på morgen..omfatter dette reglene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...