Gjest galskapen Skrevet 6. september 2010 Skrevet 6. september 2010 Jeg har ingen psykoselidelse, og er ikke bipolar. Men jeg tar 25 mg truxal for å sove og vil helst fortsette med det. Er det slik at fra nå av kan ikke AP brukes mot søvnbesvær hvis en skal kjøre bil? Skal en måtte gå tilbake til imovane? I tilfelle er dette rene og skjære galskapen. Jeg blir trist av å lese alle disse innleggene fra mennesker som vil slutte på medisiner de trenger. Dette er er den største galskap jeg har vært vitne til på lenge, og noen av dere må gjøre noe. Dette blir en tragedie av dimensjoner for enkeltmenneske og samfunn. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Det burde være symtomer og ikke medisiner som avgjorde om noen fyller helsekravene til førerkort, så lenge ikke medisinene i seg selv påvirker kjøreegenskapende. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Nei, det er ikke slik. Om du ser på pdf s. 65 (veilederen s. 63), oppfyller en helsekravene med bruk opp til 50 mg. Jeg oppfordrer alle til å ha is i magen. Dette kan umulig bli utøvet på en så dårlig/streng måte som de mest pessimistiske tenker. 0 Siter
Gjest Candrine Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Nei, det er ikke slik. Om du ser på pdf s. 65 (veilederen s. 63), oppfyller en helsekravene med bruk opp til 50 mg. Jeg oppfordrer alle til å ha is i magen. Dette kan umulig bli utøvet på en så dårlig/streng måte som de mest pessimistiske tenker. Jeg går på 50 mg truxal på kvelden, og 5 mg abilify på morgen..omfatter dette reglene? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.