Gå til innhold

Bipolar/fysiske symptomer

Anbefalte innlegg

Gjest Må bare spør
Skrevet

Er det vanlig å ha fysiske symptomer i forbindelse med bipolar sykdom?

I tilfelle hvilke symptomer?

Gjest Må bare spør
Skrevet

Selvfølgelig! Les om depresjon.

Ok,mye jeg ikke har tenkt på før...

Var hos lege i dag,ny for vær gang nå visst. Skulle ta prøver for å skjekke det fysiske,hvis ikke kunne det være depresjon. Men sa jeg er ikke deprimert alltid,sa noen ganger har jeg mye energi og alt er bra. "Stemningslidelse" sa han. "Har tenkt på bipolar" sa jeg. Da smilte han "En som er bipolar ser det ikke selv,og sier det ikke selv".

Så det finnes mange stemningslidelser?

Nei,dette gidder jeg ikke mer snart...

Skrevet

Var hos lege i dag,ny for vær gang nå visst. Skulle ta prøver for å skjekke det fysiske,hvis ikke kunne det være depresjon. Men sa jeg er ikke deprimert alltid,sa noen ganger har jeg mye energi og alt er bra. "Stemningslidelse" sa han. "Har tenkt på bipolar" sa jeg. Da smilte han "En som er bipolar ser det ikke selv,og sier det ikke selv".

'' Da smilte han "En som er bipolar ser det ikke selv,og sier det ikke selv''.

For noe tøv, og hvis ikke legen din har mer vett enn dette ville jeg blitt diagnostisert av noen andre.

Gjest Må bare spør
Skrevet

'' Da smilte han "En som er bipolar ser det ikke selv,og sier det ikke selv''.

For noe tøv, og hvis ikke legen din har mer vett enn dette ville jeg blitt diagnostisert av noen andre.

Er det inntrykket jeg har,at folk vet at de har det. Jeg har jo lært mye her inne,i tilegg lest om det så jeg tror jeg har det. Han snakket om medisiner,hvis det ikke var fysisk. Kommer ikke til å ta noe,ikke før jeg vet hva som feiler meg.

De har lite info om meg her,kan ha noe med det å gjøre..at de ikke skjønner meg.

Skrevet

kanskje han blander bipolar med psykotisk mani?

jeg hadde mistanke om at jeg var bipolar mange år før behandlere etc skjønte det så det han sier stemmer ikke.

Gjest Må bare spør
Skrevet

kanskje han blander bipolar med psykotisk mani?

jeg hadde mistanke om at jeg var bipolar mange år før behandlere etc skjønte det så det han sier stemmer ikke.

Tror også han tar feil,tror ikke han forstod hva jeg sa heller. Var en utlending. Får bare vente å se hva som skjer,sikkert ingenting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...