Gjest (Anonymous) Skrevet 17. september 2001 Skrevet 17. september 2001 Jeg er enslig mor til2 gutter på 20mndr og på 3 år, jeg venter nummer 3 i desember/januar. Fikk vite av pappan som har barna 40% at de går i barnehage annenhver torsdag og fredag i bygda der han bor. Har han lov til å melde de inn i barnehage uten min tillatelse?, Og kan jeg ha de i barnehage her i min kommune mens han har de i barnehage der han bor? Jeg spurte eldstemann om det var gøy i barnehagen og da sa han: Pappa sier vi ikke skal snakke om barnehagen hos deg mamma....... Han sier også at han har rett til å ha barnet som ventes i des/jan annenhver helg fra det blir født???? det går jo ikke når det gjelder amming og slikt. Takknemlig for svar. mvh 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 18. september 2001 Skrevet 18. september 2001 Barneloven regulerer forholdet mellom barn og deres foreldre. du finner den her: www.lovdata.no/all/nl-19810408-007.html Konflikter må løses av foreldrene selv, og man kan få hjelp av f.eks familievernkontoret (og i verste fall domsstolene). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.