bentem1365381349 Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Kan barn på 8 år få problemer med å høre stemmer ? Hva bør man gjøre hvis Barn klager over dette? Overse det eller gå til fastlegen. Barnet har aldri hørt voksne snakke om dette heller så vidt vi vet. Virker ellers frisk og glad. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Ja, barn kan absolutt høre stemmer. Og du bør ta barnet med til fastlegen som kan henvise videre til psykiatrisk vurdering. Jeg kjenner en gutt som fikk schizofreni-diagnose da han var 9 år. For ham var det en stor lettelse å vite hva som forårsaket at han hørte stemmene i hodet sitt. Han fikk da også medisiner, og kunne fungere godt videre. Han er nå en voksen mann i 30-årene som har en stabil jobb Påpeker at jeg ikke sier at barnet du snakker om har schizofreni, bare ønsker å få frem et slags poeng... Uansett, ta barnet med til legen! 0 Siter
Gjest min mening om det Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 ''Virker ellers frisk og glad.'' Da synes jeg ikke det er noen grunn til å overreagere,men se det an. Hvis barnet får store problemer pga stemmene blir det en an ting,men så lenge han/hun har et godt liv er det ikke et problem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.