Gå til innhold

NHD: Ang. zyprexa smeltetablett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en 19 år gammel kvinne som sliter en del med vrangforestillinger osv.. Går nå på 10 mg zyprexa om kvelden og 5 mg ved behov.. Har nettopp startet opp med zyprexa smeltetablett. Før jeg startet opp gikk jeg på 25 mg truxal morgen og 50 mg kveld. Men det som er problemet er at nå de siste dagene har jeg ikke kunnet gå på toalettet en gang uten å føle meg overvåket. Jeg våkner flere ganger om natten med panikk fordi jeg føler at noen er inni rommet. Så får jeg noen perioder der jeg ikke kan bevege meg mens jeg hører noen ved siden av veggen. Jeg har alltid gardinene igjen fordi jeg er redd at noen kikker inn. Pluss noen har installert overvåkingskameraer i taket slik at dem kan holde øye med meg døgnet rundt.. men når jeg forteller det til noen så påstår dem at det kun er mine egne tanker.. men jeg føler det ikke slik. Når det gjelder zyprexaen så håper jeg du NHD kan svare meg på noen spørsmål.. når det gjelder eventuellmedisin altså zyprexa 5 mg.. hvor mange mg kan jeg ta til dagen av eventuellen tror du? Og kan jeg eventuelt øke dosen på truxal? Siden jeg sliter en del med angst? Håper du kan svare! Med vennlig hilsen meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...