Gjest bulimispm Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Man hører jo om at bulemikere overspiser og kaster opp som en slags kanal for vanskelige følelser. Kan det også være slik at sult og metthetsfølelsen ikke fungerer som den skal, og som gir spiseorgiene i første omgang? Og da skyld og skam etter å ha fråtset? har en venninne med bulimi som har slitt i flere år. Skulle gjerne lært litt mere om det. 0 Siter
miakami Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Det er mye fysisk bak bulimi, mange som settes på streng sultekur vil få bulimiske symptomer, har lest at de har gjort undersøkelser med voksne menn som ble satt på slik sultekur, og de fikk bulimisymptomer. Psykiatriske sykepleier som jobbet på spesialpost for spiseforstyrrelser sa til meg at det var helt naturlig at jeg overspiste, når jeg sultet meg på dagen. Og om man ikke vil legge på seg, er det også helt naturlig at man spyr egentlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.