Gå til innhold

Førekortforskriften- si deres mening!

Anbefalte innlegg

Gjest Oppfordring.
Skrevet

**Jeg kan ikke gjøre annet enn oppfordre dere til å øve press på Mental Helse, LPP, FFO og andre organisasjoner for de igjen skal øve press på myndighetene. Det må åpnes for mer debatt og en revidert og faglig bedre veileder før denne reformen settes ut i livet.

– Nils Håvard Dahl, psykiater**

Limte inn utdrag fra et svar NHD har gitt.

Jeg har videreformidlet mine synspunkter til de 3 nevnte foreningene. Håper alle som har innsigelser gjør det samme.

Gjest nemlig hemlig
Skrevet

Nå har jeg sendt mail til Mental helse. de andre vet jeg ikke hva er fornoe.

Skrevet

Jeg har også sendt melding til mental helse.

Skrevet

Skulle heller hatt E-postadressen til de idiotene som innførte dette blåsprengte reglementet. Vi er da ikke medlem av EU en gang! Å trafikken i Norge er allerede langt mer sivilisert enn de fleste land i Europa!

Gjest Oppfordring.
Skrevet

Skulle heller hatt E-postadressen til de idiotene som innførte dette blåsprengte reglementet. Vi er da ikke medlem av EU en gang! Å trafikken i Norge er allerede langt mer sivilisert enn de fleste land i Europa!

Helt enig! Har du forslag til hvor vi kan sende mail?

Gjest Oppfordring.
Skrevet

Visste ikke hva de andre var jeg heller men søkte opp på forkortelsene. Fikk treff med en gang. Håper de får mye tilbakemeldinger slik at de ønsker å gjøre noe for å lage mer nyanserte retningslinjer.

Skrevet

Visste ikke hva de andre var jeg heller men søkte opp på forkortelsene. Fikk treff med en gang. Håper de får mye tilbakemeldinger slik at de ønsker å gjøre noe for å lage mer nyanserte retningslinjer.

samferdelssminister Liv Signe Navarsetes kanskje? Hun som var i vinden i fjor fordi sjåføren hennes fikk fartsbot...

Gjest Oppfordring.
Skrevet

samferdelssminister Liv Signe Navarsetes kanskje? Hun som var i vinden i fjor fordi sjåføren hennes fikk fartsbot...

Navarsete var en god ide! Sender en mail dit og jeg:) Men tror du ikke helsedepartementet har stått for noe av dette?

Skrevet

Navarsete var en god ide! Sender en mail dit og jeg:) Men tror du ikke helsedepartementet har stått for noe av dette?

Var vel hun som foreslo at menn under 23 ikke skal få kjøre bil? Har du adressen til merra?

Gjest Candrine
Skrevet

Men hva skriver dere i disse oppfordringene? Jeg hadde tenkt å gjøre det, men ble tom for ord..vet ikke hva jeg skal skrive..noen forslag??

Skrevet

Men hva skriver dere i disse oppfordringene? Jeg hadde tenkt å gjøre det, men ble tom for ord..vet ikke hva jeg skal skrive..noen forslag??

Konsekvensene av de nye reglene, hvordan det vil ramme deg personlig og hva du synes om dem på generell basis?

Gjest Hmmm lurer...
Skrevet

Jeg skrev om de problemstillingene jeg oppfattet ut fra min egen situasjon og betenkeligheter rundt dette. Hva jeg tror kan bli konsekvenser, f.eks at noen slutter med viktige medisiner. At jeg nå vil bli veldig tilbakeholdende med hvilken informasjon jeg kommer til å dele med helsepersonell, og hvilken vinkling jeg vil gi det.

Jeg forespurte om hvordan dette vil bli praktisert, hvordan hver enkelt kan få konkrete svar på juridiske og helsemessige sider ved egen sak uten å måtte utlevere bekymringer til helsepersonell som har meldeplikt. Dette er noe av det jeg oppfattet problematisk rundt de nye reglene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...