Gjest lotteline :o) Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Hadde fri i går. La meg i 11-tiden på mandag. Har ligget helt til nå. Var bare oppe for å spise en gang i går kveld. Nå er jeg helt ødelagt og skjelven, og orker ikke gå på jobb i dag. Psykisk? 0 Siter
Gjest Din fisk Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Det høres grusomt ut. Få en hastetime hos legen din. Du trenger sykemelding. 0 Siter
Gjest lotteline :o) Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Det høres grusomt ut. Få en hastetime hos legen din. Du trenger sykemelding. Har ikke lyst til det... men vil ikke på jobb i dag... 0 Siter
Gjest Din fisk Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 [quote name=lotteline )' timestamp='1283912738' post='4432314] Har ikke lyst til det... men vil ikke på jobb i dag... Liker du ikke legen din? 0 Siter
frosken Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Pleier du å reagere på denne måten? Har du feber eller andre symptomer på sykdom? 0 Siter
Gjest lotteline :o) Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Pleier du å reagere på denne måten? Har du feber eller andre symptomer på sykdom? Går på antipsykotika mot paranoia, antidepressiva mot depresjon, levaxin mot lavt stoffskifte og triobe mot b12-mangel. Har sannsynligvis søvnapne også, men har ikke blitt undersøkt ordentlig for dette ennå. Er visst også i faresonen for diabetes. Også er jeg overvektig med BMI over 40. 0 Siter
Gjest lotteline :o) Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Liker du ikke legen din? Joda... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.