Gjest Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Noen ganger, ofte endog, er livet en pinsel... Kommer det av sykdommene mine eller innstillingene mine!!! 0 Siter
Gjest om det Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Du kan vel ikke helt skille mellom sykdommer og innstillinger, da disse kan være tett sammenbundet. Men man jobbe med innstillingene og ikke minst handlingene selv om en er psyk. 0 Siter
Gjest om det Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Har mest lyst til å ta livet av meg... kommer jo sikkert til å daue snart uansett. Nå er du destruktiv. Se på de dagene hvor livet ditt har fungert bedre. Hva var det som gjorde det? Hva kan du gjøre annerledes enn du har gjort så langt i dag? 0 Siter
Gjest om det Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Skjønner det, men jeg klarer jo ikke.. For ikke så lenge siden hadde du det bedre. Har det skjedd noe nå som gjør at de ytre betingelsene er annerledes enn da? Hva gjør du på på dagene? Jeg tror lediggang er roten til mye elendighet. Hvem som helst blir deprimert av for lite sosial omgang og for lite stimuli. Jeg har en venninne som har vært sykemeldt en lang stund, og hun sier at om hun ikke treffer noen i løpet av en hel dag, faller hun helt sammen. Det er rett og slett ikke lett for noen, om en aldri så frisk psykisk, å gå for mye alene. Jeg skjønner at det ikke er så godt. 0 Siter
FGT Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Vet ikke hva slags pinsler eller smerter du har eller sikter til, men ofte grunner det seg i en sykdom eller lyte, eller noe annet som er i ubalanse i kroppen. 0 Siter
cathlin Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Kanskje livet ER en pinsel noen ganger. 0 Siter
rose23 Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Klokt spørsmål :-) Tror det er individuellt, men i de fleste tilfeller kanskje en blanding.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.