Gå til innhold

Hvorfor... innstilling eller sykdom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger, ofte endog, er livet en pinsel...

Kommer det av sykdommene mine eller innstillingene mine!!!

Skrevet

Du kan vel ikke helt skille mellom sykdommer og innstillinger, da disse kan være tett sammenbundet. Men man jobbe med innstillingene og ikke minst handlingene selv om en er psyk.

Skrevet

Har mest lyst til å ta livet av meg... kommer jo sikkert til å daue snart uansett.

Nå er du destruktiv.

Se på de dagene hvor livet ditt har fungert bedre. Hva var det som gjorde det? Hva kan du gjøre annerledes enn du har gjort så langt i dag?

Skrevet

Skjønner det, men jeg klarer jo ikke..

For ikke så lenge siden hadde du det bedre. Har det skjedd noe nå som gjør at de ytre betingelsene er annerledes enn da? Hva gjør du på på dagene? Jeg tror lediggang er roten til mye elendighet. Hvem som helst blir deprimert av for lite sosial omgang og for lite stimuli. Jeg har en venninne som har vært sykemeldt en lang stund, og hun sier at om hun ikke treffer noen i løpet av en hel dag, faller hun helt sammen. Det er rett og slett ikke lett for noen, om en aldri så frisk psykisk, å gå for mye alene.

Jeg skjønner at det ikke er så godt.

Skrevet

Vet ikke hva slags pinsler eller smerter du har eller sikter til, men ofte grunner det seg i en sykdom eller lyte, eller noe annet som er i ubalanse i kroppen.

Skrevet

Klokt spørsmål :-)

Tror det er individuellt, men i de fleste tilfeller kanskje en blanding....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...