Frøkenbekymra Skrevet 9. september 2010 Skrevet 9. september 2010 Men trøste og bære! Første morgen våknet jeg frisk og utvilt etter få timers søvn. Flkte meg veldig energeisk, men greit nok. Andre natta sov jeg nesten ikke. Føltes nesten som jeg lå på anka hele natten og våknet tidlig neste morgen. Energisk, men langt ifra uthvilt. Denne dagen dro det seg på med hyperaktivitet og når kvelden kom var det umulig å sitte/stå stille. Jeg gira rundt og skulle jeg stå i ro, måtte jeg vippe meg opp og ned på tærne. Utenpå blid som ei sol, men inni så urolig at det føltes som å være spida opp på store doser koffein. Denne natten tok jeg Seroquel igjen for dette orker jeg ikke. Lurer bare på om det er vanlig å gå rett i taket når man slutter med slike medisiner. Psykologen min sa nemlig at man kunne ta disse medisinene en periode og deretter slutte fordi de hadde en langtidseffekt etter at man hadde sluttet. Må vel også nevne at årsaken til at jeg vil slutte er at jeg begynte å snorke om natten etter at jeg begynte å bruke dem. Er liksom helt i koma. 0 Siter
rose23 Skrevet 9. september 2010 Skrevet 9. september 2010 Er nok søvnmangelen som gjør deg hyper. Når jeg sover for lite blir det som jeg er full. Ler og griner om hverandre, fjaser mye... 0 Siter
Gjest Bare lurer++?!! Skrevet 9. september 2010 Skrevet 9. september 2010 Er nok søvnmangelen som gjør deg hyper. Når jeg sover for lite blir det som jeg er full. Ler og griner om hverandre, fjaser mye... Kan man ikke bli manisk av å sove for lite hvis man har bipolar? Har du det,eller blir alle folk slik? 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 9. september 2010 Skrevet 9. september 2010 Kan man ikke bli manisk av å sove for lite hvis man har bipolar? Har du det,eller blir alle folk slik? Man kan i alle fall risikere at maniske symptomer dukker opp om man kutter ut - hvis man er uheldig. Jeg vil jo si meg ganske sikker på at bråslutt vil gi et helvetes kjør med bivirkninger uansett. Misser jeg over to doser Seroquel (bruker depot), får jeg rett og slett abstinenser! Dirrer liksom i hele kroppen, blir veldig urolig, null søvn, rastløs av typen håpløst å sitte i ro/stå helt stille, hjerte bang, big time angst... Jeg tror jeg kunne gått Oslo - Trondheim med det ubehaget der, sikkert løpt strekningen fordi jeg også føler meg paranoid uten. Jeg MÅ ha den medisinen. Skal jeg slutte med den, skal den trappes ned meget sakte. Det er bare pyton å glemme sånn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.