Gå til innhold

Redd for hva som skjer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen!

Jeg var i en hastetime med legen min i går.

Jeg fortalte at det var kaos i hodet og at jeg ikke klarte å følge med.

Hun satte meg på 10 mg zyprexa om morgenen og 10 mg om kvelden og sa at jeg skulle komme førstkommende fredag for en kontroll.. hun sa også at hun ville legge meg inn om jeg ikke var bedre på fredag.

Grunnen til det er at jeg sa klart i fra om at jeg ble overvåket osv..

Hun ville ikke tro på at jeg ble overvåket.

Hun sier det bare er tanker, men jeg føler det ikke slik.

Nå sitter jeg her alene i leiligheten med gardinene igjen fordi jeg tror at det er noen som sitter utenfor og kikker inn..

Jeg kan ikke skrive noe hemmelig på pcen min pga den blir overvåket av fremmede folk inkludert politiet.

Jeg kan ikke gå på toalettet for ofte fordi noen har installert overvåkingskameraer i taket på badet.

Det er rett og slett kaos.. jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med dette her.

Ikke kan jeg gå ut for da leser alle tankene mine.

Jeg vet at det er noen som står i nærheten av meg når jeg sover, for av og til hører jeg dem prate.

Må jeg rett og slett bli innlagt i morgen..? Eller er det rett og slett jeg som har rett?

Jeg er redd nå.. jeg merker at angsten tar meg mens noen sitter ved siden av meg som jeg ikke kan se som sier hva jeg skal gjøre hele tiden og gir meg stygge kommentarer.

Pliiis jeg trenger noen svar!

Ha en fortsatt fin dag alle sammen

Gjest been there to
Skrevet

Ta medisinen din i aleffall!!! Er sikker på du har en liten fornuftig stemme i deg som sier du er syk og at alle disse paranoide tankene bare er tull. Hør på den så lenge. En kan bli frisk hjemme også. For meg var det langt bedre å være hjemme da jeg var psykotisk enn innlagt. Mindre angst og uro hjemme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...