Gå til innhold

Har det så vondt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og syns livet for tiden er helt for &$%#%...

Ser ikke noe håp. Ikke bare har jeg to psykiatriske sykdommer (schizotyp lidelse og depresjon), men jeg har også et flust av somatiske...

Orker ingenting for tiden... bare ligger og sover og sover...

Noen som har noen tips som ikke bare går ut på å ta meg sammen?

Gjest Sørøst
Skrevet

stakkar.....

Fy f. så nedlatende du er. Logg av og gå å legg deg!

Skrevet

Jeg ser ikke for meg at det fins et enkelt tips som hjelper, egentlig. Kanskje andre ser det.

Mange har det vondt i deler av livet. Jeg personlig er litt lei av det, så da finner jeg på andre ting.

Gjest For et liv
Skrevet

Enig med deg for tiden,ting virker håpløst og livet urettferdig. Blir det aldri bra?

Jeg har virkelig prøvd,og syns ikke synd på meg selv heller. Som man reder ligger man! ...som man sår høster man!

Jeg forstår bare ikke noe av det i grunn! Har prøvd å skape min virkelighet,som jeg vil ha den,men det går visst ikke. Skal være sååå lett,joggu sa jeg smør!

Skrevet

Jeg vet hvor forbanna lei man kan bli, særlig når man har et "komplisert" sykdomsbilde med både psykiske og fysiske plager - og ikke bare en heller. Det kan være vanskelig å få en breddeforståelse for det man sliter med i helsevesnet, man kan føle at man ikke finner hjelpen man trenger eller noen som forstår.

Men samtidig... Jeg skal ikke be deg skjerpe deg. MIN erfaring er at det hjelper å få inn litt andre inntrykk enn det depressive, men når man er så langt nede at man virkelig ikke orker det, må man ha profesjonell hjelp og sannsynligvs medisiner (om du går på noe mot depresjon er det kanskje lurt å gjøre noe med doseringen eller forsøke et annet preparat) - men dette må den som behandler deg selvsagt ta seg av. Har du ingen behandler, oppsøk fastlegen din imorgen tidlig. Du fortjener ikke å ha det sånn. Har du en behandler, kontakt stedet hn holder til imorgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...