Gå til innhold

angst

undrende94modell

Anbefalte innlegg

undrende94modell
Skrevet

Jeg sliter veldig med symptomer som f.eks: kald følelse i magen, magekramper, følelse av at jeg kommer til å få diarè, mye luft i magen, pressende følelse i svelget, helt nederst, tretthet, sure oppstøt og pusteproblemer.

Jeg har vært hos legen og blitt diagnostert med "irritert tarmsyndrom" og selv har jeg diagnostert meg selv med emetofobi. Disse går ikke bra sammen, men nå har jeg begynt på stenalderdietten for å finne ut hva jeg reagerer på. Jeg har enda ikke fått noe svar på om den pressende følelsen i halsen er psykisk eller fysisk, men på gastroskopien så de ikke noe unormalt i halsen eller magen min.

Jeg håper jeg kan få et litt klart svar på hva det kan være og hva jeg burde gjøre.

Skrevet

Man får veldig lett ubehagelige muskelspenningen i halsen, evt også brystregionen ved angst fordi man puster anstrengt og strammer muskler. Slikt kan de ikke se på gastroscopi.

Vet at jeg har noen imot meg her, men jeg ville anbefalt deg å forsøke akupunktur, ta noen yogatimer så du kan lære gode avslappingsteknikker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...