Gå til innhold

Til Legen.

Gjest Blir snart sprø....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nesesprayen "Sov godt" i kategorien "humbug"?

Onsdag1365380628
Skrevet

Prøv da vel!

Ikke alt fungerer likt på alle. Det som for meg er humbug, kan gjerne være supert for deg.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er ikke et godkjent legemiddel. "Referanselisten" er utsagn fra Ola og Kari.

Jeg synes reklamen er grovt villedende.

Humbug vil jeg ikke kalle det før det er undersøkt og har vist seg virkningsløs.

Skrevet

Det er ikke et godkjent legemiddel. "Referanselisten" er utsagn fra Ola og Kari.

Jeg synes reklamen er grovt villedende.

Humbug vil jeg ikke kalle det før det er undersøkt og har vist seg virkningsløs.

Hvordan i allverden kan den selges på apotek da?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvordan i allverden kan den selges på apotek da?

Apotek er ren butikk. De selger det folk vil kjøpe inkl masse humbug.

At det selges på apotek er ikke lenger noen kvalitetsgaranti. Hadde de tjent penger på det, hadde de solgt sin egen mor.

Gjest så lei meg
Skrevet

Apotek er ren butikk. De selger det folk vil kjøpe inkl masse humbug.

At det selges på apotek er ikke lenger noen kvalitetsgaranti. Hadde de tjent penger på det, hadde de solgt sin egen mor.

Vil du kjøpe min mor?

Sperre henne inne og tvangsmedisinere henne?

Hun er gal, skjønner du...

Skrevet

Det kan funke kjempebra. Jeg dro på tur med en venninne som snorket som et sagbruk om natten og holdt meg våken, men da hun kjøpte seg snorke-nesespray (Husker ikke merke) da ble det stille om natta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...