Gå til innhold

Hvor gal er jeg egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja vel det tro du? Ja man skal aldri si aldri.Er jeg nydusja og tatt skjegget,har det hendt at både jenter og damer har smilt til meg.

Selv i bare ren dongeri og t-skjorte.2 dager gamle skjeggstubber er hvist også ok,bare ikke helskjegg.

Men jeg fikk jo sjokk da i en Bunnpris butikk i Østfold da jeg møkkete og fæl ble tilsnakket av en meget vakker blondine,som mente at det ikke fantes "mannfolk lenger" at jeg var en

"handyman" (og at mange kvinner kanskje er lei de bifile vakre mennene som blir hysterisk om de skulle bli møkkete på henda eller få møkk under negla.) dette siste sa hun ikke ,men kanskje hun tenkte det?

Men det er klart jeg drar aldri ut på sjekkern uten å være nydusja,ha rene klær og kanskje en liten dusj etter-barberingsvann.

Hva sier dere damer,skal jeg glemme alle mine dumme tanker og heller være åpen for alt? Ingenting er bedre en et ordentlig kvinnfolk på 40-55.Smiler hun til meg,er vel mye gjort?

Du skal glemme dine dumme tanker og se på kvinner som vanlige mennesker med de samme tanker og følelser som den øvrige befolkningen. Kle deg pent, dusj deg hver dag, stell pent med tennene dine og håret ditt, sørg for at du lukter godt (IKKE overdriv parfymebruk - en liten dæsj etterbarberingsvann er mer enn nok!), smil hyggelig til folk du møter osv... Hvis du oppfatter at det er en som liker deg, så ikke heng på henne som en klegg.... Det er skikkelig avtennende! Prat hyggelig med henne og hvis du føler for det, så inviter henne til å ta en kaffekopp på kafeen ved siden av (fordi du synes hun virker så hyggelig å prate med)... enten får du kanskje en venn for livet, eller så skjer det noe som er enda mer spennende :)

Lykke til!

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• morsan

2

• serenity777

2

• rose23

1

Skrevet

Ja vel det tro du? Ja man skal aldri si aldri.Er jeg nydusja og tatt skjegget,har det hendt at både jenter og damer har smilt til meg.

Selv i bare ren dongeri og t-skjorte.2 dager gamle skjeggstubber er hvist også ok,bare ikke helskjegg.

Men jeg fikk jo sjokk da i en Bunnpris butikk i Østfold da jeg møkkete og fæl ble tilsnakket av en meget vakker blondine,som mente at det ikke fantes "mannfolk lenger" at jeg var en

"handyman" (og at mange kvinner kanskje er lei de bifile vakre mennene som blir hysterisk om de skulle bli møkkete på henda eller få møkk under negla.) dette siste sa hun ikke ,men kanskje hun tenkte det?

Men det er klart jeg drar aldri ut på sjekkern uten å være nydusja,ha rene klær og kanskje en liten dusj etter-barberingsvann.

Hva sier dere damer,skal jeg glemme alle mine dumme tanker og heller være åpen for alt? Ingenting er bedre en et ordentlig kvinnfolk på 40-55.Smiler hun til meg,er vel mye gjort?

Forresten... ren dongeri og t-skjorte er mye mer sexy enn dress (som regel) ;)

Skrevet

Ikke enig! ;-)

Skrevet

Js, jeg foretrekker også velkledde menn uansett utseende/kroppsform.

Pent kledd vitner om god smak/interesse om å se godt ut. God lukt vitner om renslighet. Hmmm..... sier jeg bare. :-)

Enig, og av de to er renslighet aller, aller viktigst!

Skrevet

Siden jeg er trådeier bør man kanskje holde oss til tema og ikke døvespråk,unnskyld,tegnspråk?

Er alle damer på nettet ute etter penegr,eller det det bare utlendinger?

''Siden jeg er trådeier''

Du er trådstarter, du eier ikke tråden. Det er veldig vanlig at tråder her på dol glir over i andre temaer. Man kan godt synes at det er uheldig, og det er noe som ofte ikke tillates på andre forum. Men her på dol er det nå en gang sånn.

Skrevet

Jeg er enig - blir veldig sjelden sjarmert av dress-menn ;-)

Skrevet

Jeg er enig - blir veldig sjelden sjarmert av dress-menn ;-)

Kun hvis han er dritkjekk fra før ;)

Er han ikke spesielt kjekk å se på, så er kule olabukser og ei tøff t-skjorte et bevis på at han kan å kle seg sexy. Dresser er så like at man sjelden får danna seg et inntrykk av fyren på grunnlag av dressen ;)

Gjest Ikke ensom mer.
Skrevet

Du skal glemme dine dumme tanker og se på kvinner som vanlige mennesker med de samme tanker og følelser som den øvrige befolkningen. Kle deg pent, dusj deg hver dag, stell pent med tennene dine og håret ditt, sørg for at du lukter godt (IKKE overdriv parfymebruk - en liten dæsj etterbarberingsvann er mer enn nok!), smil hyggelig til folk du møter osv... Hvis du oppfatter at det er en som liker deg, så ikke heng på henne som en klegg.... Det er skikkelig avtennende! Prat hyggelig med henne og hvis du føler for det, så inviter henne til å ta en kaffekopp på kafeen ved siden av (fordi du synes hun virker så hyggelig å prate med)... enten får du kanskje en venn for livet, eller så skjer det noe som er enda mer spennende :)

Lykke til!

Nå virker hun på 42 fra Brasil/Mandal meget seriøs og hun kjenner alle mine hemmligheter alt.Hun godtar meg som jeg er men synes nok jeg bør gå ned noen kilo.Det synes også jeg.140 er for mye for de fleste,men jeg bør kunne klare 10 kg per år.På 3 år har jeg da gått ned 30 kg og kneet mitt bør bli bedre.

Har jeg da også klart å holde på Maria fra Rio,er jeg en heldiggris!

Avslutter nå denne tråden,og vil ikke svare på mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...