Gå til innhold

Blir svimmel og kvalm.

Anbefalte innlegg

Gjest Stor og deppa.
Skrevet

Har brukt cipramil/citalopram i over 5 år nå.Er det normalt å bli svimmel/kvarm når man er sulten og ikke "normalt" sulten? Veier 140 kg og bruker sult som "straff" når jeg er deprimert.Går ofte sulten og nekter å spise.Tar et glass h-melk,og kanskje litt ost eller kjøttpålegg når det blir for ille.Noen ganger er første måltid i 15-16 tida.Våkner mellom kl 10 og 11 og tar da kaffe med litt melk og sukketter."Får det for meg" at sukker og fett er gift.Bruker 20 mg CP.Bør jeg øke dosen?

Sover jeg en time går ofte den depresive tanken over og jeg spiser kanskje middag eller lunsj.

Er det vanlig at fete og depressive sulter seg som straff? Er det farlig å la insulin eller sukkernivået gå for langt ned?

Har ikke diabetes,så vidt jeg vet.

Gjest Såvidt jeg vet
Skrevet

Det beste er å spise ofte og små måltider,da blir du verken svimmel eller kvalm. Men jeg skjønner godt at du blir det nå,jeg blir også det hvis jeg ikke spiser. Har også merket at når jeg spiser sundt,føler jeg meg bedre generelt. Noen ganger gir jeg F,som i helgene. Da blir alt mye tyngre,det er lurt og bra for oss å spise sundt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...